foxylady

SUPERUSER
  • Tartalmak

    367
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

1 Követő

foxylady a fórumon

  • Rang
    Megatudós
    25
    25

    Megoldóember

    Megoldóember vagyok, a fórum indulásától ennyi válaszom fogadták el megoldásként a fórumtagok

    150+
    150+

    Népszerű

    Népszerű vagyok, a fórum indulásától a kérdéseimre, válaszaimra ennyi elismerést kaptam a fórumtagoktól.

    Tanácsadó

    Visszajelzéssel, tanáccsal, ötlettel segítem a Telekom fórum és/ vagy a Telekom működését

    Tanácsadó

    Visszajelzéssel, tanáccsal, ötlettel segítem a Telekom fórum és/ vagy a Telekom működését

    Superuser

    Superuser vagyok

Profil megtekintések

2.733 profilmegtekintés
  1. Hát ez kínos , ezzel tényleg lejáratják a szolgáltatást magát....
  2. Nekem is ment a P10-en, amikor még nem volt rajta a támogatott készülékek listáján....egyébként biztos monitorozzák, eléggé suicide megoldás lenne, ha nem.
  3. Szia @rucsok1! Örömmel olvasom, hogy végre révbe érsz! Drukkolok, hogy minél hamarabb megkapd!!!
  4. Szia @acel! A működőkről van (A TV GO GYIK-ban találtam), a nem működőkről meg őszintén szólva minek? Neverendig strory lenne .
  5. Szia @zoli62! Jaj, ez a DT / MT összehasonlítást nagyon nem szeretem. Azért Németországot és Magyarországot nem lehet egy lapon említeni, semmilyen tekintetben sem. Egyébként valószínűsítem, hogy vállalat, aminek a dolgozói flottáját igénybe veszed, így állapodott meg az MT-vel... ilyenek a keretszerződések, vagyis c'est la vie.
  6. Szia @Horváth Dávid! Azért kicsit sántít amit leírtál... Nem vitatom, előfordulhat, hogy a megrendeléskor nem megfelelően tájékoztattak, hogy végeznek fizetőképességi/hitelképességi vizsgálatot. Bár furcsállanám, hogy amikor visszamentél a srác nevetett volna, hiszen ő jutaléktól esett el. Én biztos nem nevettem volna a helyében. De! Nagyon furcsa, hogy vállalkozóként teljesen természetesnek veszed, hogy nem kell határidőre fizetni. Ez az jelenti, pénzügyi szempontból megbízhatatlan vagy, bármikor fizetésképtelenné válhatsz annak a szemében, aki részletfizetést/hitelt adna neked. Gondolom neked sem esik jól, amikor az ügyfeleid nem a megállapodott időben fizetnek neked, hanem akkor amikor nekik jó. Te számolsz a bevétellel, hiszen így tudod a vállalkozásod költségeit finanszírozni, de az nem jön... Ugyanígy van egy nagyvállalkozás esetében is, hiszen amit az ügyfelek befizetnek, abból él a cég. Nem vagyok vállalkozó, nem keresek sokat (valószínűsítem, hogy sokkal kevesebb a bevételem, mint a tied), de a számláimat mindig befizetem határidőre. T ügyfél vagyok, nekem sem tetszik, ha összeomlik az app, de be tudom fizetni a számlámat a honlapon, vagy ha ott sem akkor átutalom. Nem megyek a postára, mert utálom. Ja! A Homárra a helyedben nem tenném ki a panaszod, mert a késedelmesen fizetőket a kommentelők darabokra szaggatják. Ha meg elhallgatod, hogy rendszeresen késedelmesen fizetsz, te is megéred a pénzed.
  7. @zoli62, ezt a folyamatot ismertem én is az Android frissítésekre, de gondolod, hogy ez így van az EMUI-ra is, vagyis a kezelőfelületre is? Amúgy nekem 5.1-es van a P10-en De egyébként mindig a gyártó teszi elérhetővé az új szoftvert, ezért nagymértékben rajtuk múlik...
  8. Szia @Anonimasker! Szerintem ezt a Huawei ügyfélszolgálatától vagy a esetleg a Huawei blogján kellene megkérdezned, mert a T-nek erre semmi, de semmi ráhatása, beleszólása stb. nincs.
  9. Szia @zoli62! Erre gondolsz esetleg? Cégcsoporton belül 0 Ft-ért telefonálok, ezt a díjat fogom fizetni EU roaming helyzetben is, ha cégen belül telefonálok?
  10. Szia @Szatmáriné Maros Éva! Biztos lesz valami kedvezmény, hiszen mindig szokott lenni
  11. Szia @Pogány Zsuzsanna! Ha felvették a panaszod, ki is fogják vizsgálni és ha jogos, akkor számodra kedvező döntést fognak hozni (mert nincs is más választásuk). Nem hinném, hogy lenne további teendőd azon kívül, hogy vársz a válaszra.
  12. Szia @zoloka1984! Szerintem ez a telefon nem kompatibilis a TV GO-val. Az ilyen kevésbé ismert, a T által nem forgalmazott eszközök nem szoktak kompatibilisek lenni...
  13. Szia @szabla! Én sem értem... ráadásul azt írod, hogy, " a honlapon fellehető összes "részleteket" "további tudnivalókat" és egyéb hivatkozásokat végigböngésztem, nincs-e valahol még egy rejtett feltétel eldugva. De nem találtam, így megnyugodtam, hogy a Telekom ilyen egyszerűvé tette számomra az életet. ". Szerintem, kicsit furcsa, hogy nem találtál semmit, mert én egy egy csomó tartalmat találtam a honlapon, ami a dominos felhasználóknak segít a külföldi használatban, pl.: Hogyan használhatom külföldön a Domino feltöltőkártyás készülékemet? Hogyan használhatom a mobilinternetet külföldön? Bevallom, úgy érzem, kicsit olyan a posztod, mintha burkoltan a "vörösöket" reklámoznád....
  14. Drukkolok Neked! Majd feltétlenül írd meg kérlek, hogy mi történt, nagyon kíváncsi vagyok... Szép napot neked is
  15. Amúgy le a kalappal előtted @Mariann53, hogy leírtad a történeted ! Szuper vagy és büszke vagyok rád, még úgy is, hogy nem ismerlek személyesen!