Typic

Új tag
  • Tartalmak

    5
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

Typic a fórumon

  • Rang
    Tudományos tag
  1. Kedves Dániel, Köszönöm, felveszem a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal. A kedvezménnyel kapcsolatban kapcsolatban azért továbbra is van bennem kérdés. Sehol nem találok a honlapon arra utalást, hogy lenne bármilyen plusz akció új ügyfeleknek, az oldal is csak annyit jelez, hogy az árak a Magenta 30%-os havidíj-kedvezményt tartalmazzák. Mást nem. Ha abból indulok ki, hogy bejelentkezve milyen árakat látok, a 'teljes árból' új belépőként több, mint 50%-os kedvezmény járna. Nem igazán értem, honnan jön ez a plusz kb 20%-os kedvezmény, ami nekem, meglévő ügyfélként nem elérhető?
  2. Sziasztok! Magenta 1-es csomagom van, szeretném megújítani a csomagokat és egyben készüléket vásárolni, de sajnos több kérdés is felmerült bennem. Az egyik, hogy a https://www.telekom.hu/webshop/csomag-osszeallitas oldalon, mikor a megújításra megyek, a rendszer jelzi, hogy minden otthoni szolgáltatásomnak jelenlegi díjcsomagban kell lennie. Ez eddig oké is lenne, módosítok mindent, mégsem enged át a következő lépésre ("Kérjük, továbblépés előtt módosíts szolgáltatásaidon!"). Mit kellene csinálnom? A másik kérdésem... ha ugyanezen a linken bejelentkezés nélkül csak megadom a címet, jelentősen (több ezer forinttal) olcsóbbak ugyanazok az otthoni szolgáltatások, mintha be vagyok jelentkezve. Ez így reális? Hűséges ügyfélként többet kellene fizetnem, mint újként?
  3. Csak gratulálni tudok a Telekomnak: Nagy nehezen tegnap sikerült elintézni a díjcsomagváltást, illetve a chates ügyintéző megtette helyettem (ő se értette, mi lehet a hiba). Mondtam neki, hogy tényleg sürgős lenne a telefonvásárlás - ne aggódjak, amint megcsinálja, már működni fog a választott csomaggal. Hát a f***t működött, Ma reggel már úgy néz ki, valóban működne, csak közben a választott telefon ára 15000-ret emelkedett!!
  4. Sziasztok! Lejárt a hűségidőm, és váltani szeretnék. Like S díjcsomagról szeretnék Move S-re váltani (illetve emellé új készüléket vásárolni), de online vásárlásnál a meglévő előfizetésem mellett csak a Music opciók jelennek meg lehetőségként. Chates tippre megpróbáltam előbb díjcsomagot váltani, de azon a felületen is csak Music csomagokra válthattam volna (illetve nekem sürgősen kellene a telefon, ez meg lehet, csak 30 nap múlva lép érvénybe, ahogy ételmeztem). 3 napja próbálkozom, de a helyzet nem változik. Ha üzletben rendelem meg, ugyanannyi lesz az ára, mint itt az online felületen lenne? Vagy mégis mit csinálhatnék???
  5. Szia! Mi lett az ügy vége? Elsősorban az érdekelne, lehetett-e ráfizetni, ugyanis én is hasonló helyzetben vagyok.