Ugrás a tartalomhoz
  • Szeretne hasonló avatart használni? A profilképként felhasználható avatarokat az alábbi linkről tudja letölteni.

    image.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpeg

Horváth Dávid

Tag
  • Tartalmak

    6
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

Profil megtekintések

Nem engedélyezted ezt a funkciót, ezért nem látod, hogy ki tekintette meg a profilodat a közelmúltban.

Horváth Dávid eredményei

Tudóspalánta

Tudóspalánta (3/13)

  1. @teherwagon Köszönöm a hozzászólást, meg fogom írni mi lett a vége. Egyelőre várom a választ, én úgy gondolom hogy mindent adatommal tisztában voltak, nem az ajánlattétel-szerződéskötés közt eltelt 2 napon múlott a jogosultságom. Részemről nagyon igazságtalannak érzem, főleg hogy összességében havi szinten legalább 80 000 Ft-os hagyok ott csak én a vállalkozásaimmal és otthoni-és mobilelőfizetésemmel együtt.
  2. Nem tudom, szerintem semmi nem sántít. Az ajánlattevő lapot a saját MT azonosítom alapján nyomtatta ki, kérte hogy rendezzek ott helyben minden fennálló számlatartozást és már igényelhetjük is a jövő hétre bekötéssel és a készülékkel együtt. Úgy kell elképzelni, hogy az első alkalommal mézes-mázas volt a stílusa, mikor visszamentem rákérdezni, hogy mikor jön a készülék, akkor mondta ilyen szolidan gúnyos mosollyal, hogy "ja hát az mégse jön". Érthető a Telekom álláspontja is, meg neked is igazad van! DE a készülékkedvezményt miért ajánlották fel nekem, hogy megkössek egy újabb szerződést, ha ennyire kockázatos ügyfél vagyok ? Saját számláim (otthoni előfizetés) esetében szoktam késni, azóta leszoktam a késésekről, de a Telekom is meg tudja nézni Vállalkozásaim kivételek, mert csekk formájában érkezik és ezeket határidőben az üzletvezetők feladata feladni, azokkal nincs is gond. Homárra mindeképp kimegy. A lényeg nem azon van, hogy 1-2 alkalommal csúszott a befizetés 1-3 hetet! Persze igazuk lesz a kommentelőknek, de a hangsúly továbbra is a bedobott nem létező csali ajánlat, amely arra buzdított, hogy egy számomra előnytelen szerződés előnyösnek tűnjön, nettó megtévesztés.
  3. És a státuszokról engem miért nem tájékoztatnak ? Akkor az ajánlatba ne tegyék bele, hogy jogosult vagyok erre és nem kötöm meg. Jeleztem nekik a 9-10-ik napon a megkötéstől számítva, a válasz az volt, hogy "hát ja, volt régebben tartozás és mégse vagy jogosult". Átlag havi 30 000 Ft a ***** mobilszámlám, 2 vállalkozásomban az egyik cég fix havi 12 000-ret fizet, a másik meg 25-30 000 Ft körül havonta! Nem szoktam sipákolni, de ezt az "50 000 Ft-os kis tévedésüket" nem fogom lenyelni. A panaszlevelemre már 43-44 napja várok, hogy válaszoljanak, az "ügyfélszolgálaton" meg senki nem tud semmit. Átlag 1,5 havonta fizetek: Ez azt jelenti, hogy van amikor 20-25 napos lejárt számlám is van, ilyenkor egyszerre 45-60 000 Ft-ot fizetek egybe, de olyan is amikor fiz határidő előtt 10 nappal már befizetem. Különösen érintett itt a nyári időszak, amikor rendszeresen lehetetlen volt a Telekom alkalmazásban bankkártyával fizetni, mert összeomlott, visszalpett, stb. Ekkor postára rohangáltam. Továbbra is az áll fenn, hogy az ajánlat SZEMÉLYRE SZABOTTan készült, majd nem valósult meg a megfelelő formában a szolgáltató oldaláról. @anonymus Nincs csontváz, ez lett kihagyva, de nem tudom mi ebbe a kockázat, ha esetleg 1-2 hetes csúszással fizet az ügyfél....ha annyira kockázatos lennék, akkor meg sem kötötték volna + olyan a rendszer, hogy 1 hónapnál többet ők nem tudnak bukni, így semmi sem halmozódik, így megint nem értem az alapját. Mindegy, megvárom a választ, ha egyáltalán válaszolnak. Megy a szerződés + ajánlat a Tékozló Homárra a teljes sztorival, GVH-nak és a Fogyasztóvédelemnek most este bejelentettem, hogy nem hajlandóak válaszolni és nem tudnak tájékoztatást sem adni semmiről a ********* MT azonosító alapján.....már bocsánat, csak fusztráló.
  4. @btz Köszönöm válaszod! Igen, bementem, hogy a Telekomtól is árajánlatot kérjek otthoni szolgáltatásra. Mondta a srác, hogy most van a Magenta1, mert az nekem így tök jó lenne. Amikor kimondta az árát, akkor vontam a számat, de említette az első 3 hónap díjmentességét és az 50 000 Ft készülékkedvezményt, amiben egy Toshiba vagy milyen 32"-os lcd tv volt megjelölve. Szóval másnap bementem, kifizettem az éppen akkor jelenlévő összes mobilszámlámat (mivel 0-ás egyenleggel lehetett csak megkötni) és aláírtam a szerződést. Kijöttek bekötni a szerződéskötést követő 4-5 napra (ez tetszett, hogy ilyen gyors) és kérdeztem a 2 emberkétől (akik nagyon rendesek voltak) hogy mikor hozzák a tv-t. Azt a választ kaptam, hogy ők szokták hozni, de ilyen jellegű igény nem érkezett be hozzájuk. Így egyértelmű, hogy át vagyok verve egy picit...mert a készülékkedvezmény miatt döntöttem a szerződéskötést mellett. Amúgy bementem a sráchoz és nevetve mondta, hogy ja hát azt mégse igényelte, mert 1x felfüggesztették a mobilszolgáltatásomat az elmúlt 6 hónapban egy 3,5 hete lejárt számlatartozás miatt....(átlagban amúgy 1,5 havonta fizetek) 10 percre volt felfüggesztve és az is azért, mert a postán elb*szták a telefon törlesztőjének befizetését és a régebbi helyett a legújabbat ami aznap jött ki lett fizetve. Ezzel az a gond, hogy itt az ajánlattevő papíron még rajt a tv, a szerződésben meg szándékosan már nincs ?!!!! Köszönöm a tippet, mert fel fogom mondani, mert egy rakás ..., a tv pl 1 órán belül "ugrik" 5-8 másodperceket akár 2x is....nem is értem. Két ünnep közt megteszem a bejelentést a GVH-nál és , illetve a Tékozló Homár blogon is lehozzák szilveszter után!
  5. Örülök, azt nem értem nálam miért nem érvényesült egyetlen kedvezmény sem!!! Ráadásul a helyszínen a megkötés előtt nullás volt minden számlám! Se Tv, se kedvezmény, semmi, csak a megkötött sz*r ár/érték arányú szerződés ami nem úgy teljesült.
  6. Sajnálattal tapasztaltam az alábbiakat telekom ügyfélként! Már több, mint 10 éves vagyok Telekom ügyfél és a 2017 nyarán úgy döntöttem, hogy nem a *****, nem más egyéb szolgáltató csomagját választom otthoni szolgáltatásra, hanem a Magenta1 csomagot. Így rendben is lett volna, mert a 25% kedvezménnyel és az ajándékba ígért 50 000 Ft-os Tv-el ugyan ott lettem volna ár/értékben, mint ha más szolgáltatót választok és a fizetés egyszerűbb lett volna, mert bankkártyával az egészet egyben tudtam volna fizetni. Ám nem így történt! Jött a koppanás meg a feketeleves! Eddig 120+ csatornáért és 100mbit-es internetért fizettem a ****nél 5700 Ft-ot fixen havonta hűségidő nélkül! Megkérdeztem személyesen a pécsi Árkádban található Telekom üzletben, hogy milyen lehetőségek elérhetőek számomra. Mondta a fiatal srác, hogy ez meg ez nagyon jó, mert így akkor Tv-internet-telefon-mobil minden egy csomagban lesz és még 50 000 Ft készülékkedvezményt is kapok (jelen esetben egy 32"-os lcd tv-t néztünk ki és tett az ajánlatba). Osztottam-szoroztam és végül úgy döntöttem, hogy a tv is jár az előfizetés mellé, akkor pont ott vagyok, mint ha más szolgáltatót vennék igénybe. Jötte is beszerelni, csak a tv sehol és ők nem is tudnak róla. Bementem rá 1,5 hétre személyesen, hogy nem érkezett meg. Ott hebegtek-habogtak és hát jaaaa, hát az mégse jár nekem. Csak én ennek fejében kötöttem meg a szolgáltatást, ami egyáltalán nem jó, főleg nem egy Pécs bel-belvárosában található címen. *****-t kérek: 24*5700 Ft = 136 800 Ft (vezetékes telefon nélkül, amit amúgy se használ senki) 120+ csatorna HD-ben is + 100 mbit internet Magenta1 25% csoda kedvezménnyel: 24*10 180 Ft = 244 320 Ft - 50 000 Ft (készülékkedvezmény) - 3*10 180 Ft (első 3 hó ingyenes) = 163 780 Ft 130 csatorna HD-ben is + 50 mbit internet KÜLÖNBSÉG: 26 980 Ft + 50 000 Ft = 76 980 Ft , mivel a mobil előfizetésem is csökkent volna a kedvezmény mértéke miatt, így a differencia számomra elhanyagolható lett volna, viszont így hogy nem jár az ígért 50 000 Ft semmire ÁTVERÉS ilyen formában!!! 25% kedvezménnyel fizetek a mobil és otthoni előfizetésemre havi átlagosan 25-26 000 Ft-ot + ez mellé van még mobilinternetem külön 3500 Ft-ért havonta. Nem kaptam semmilyen kedvezményt, se készüléket, semmit! Az ügyfélszolgálat cseszik válaszolni....mindenki tárja karjait én meg szívok! Mindenesetre ha itt sem járok sikerrel, akkor a részletesen kibővített levelemet, az ajánlattételi dokumentumot, a szolgáltatás szerződését és az egész esetet eljuttatom a Fogyasztóvédelmi Hivatalnak és a Gazdasági Versenyhivatalnak, illetve Tékozló Homár bloggal már egyeztettem , mert ilyen tisztességtelen, undorító és megtévesztő kereskedelmi gyakorlattal nem találkoztam még! Ez jár 10 év után, gratulálok! Várom itt egy illetékes válaszát! Köszönöm!
×
×
  • Új...