rucsok1

Tag
  • Tartalmak

    7
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

rucsok1 a fórumon

  • Rang
    Tudományos tag
  1. köszönöm a válaszokat akkor igy akkor ha fizeti rendesen akkor nem lesz belőle semmi gond ugye
  2. sziaztok olyan kérdésem lenne hogy az egyik ismerősőmtöl vásároltam egy samsung tv készüléket amit a telekomtól vásárolt részletre na most barátaim monták hogy ha nem fizeti akkor letiltcsák a készüléket eből mi az igaz vagy valóban le tudják korlátozni a tv készüléket is ugy hogy ne lehesen használni
  3. sziaztok nos a tv vel kapcsolatban még mindig ott tartok hogy 11.10 én rendeltem és tegnap hivtak a telekomtól és azt monták hogy elnézést kérnek de sajnos az általam választot készülék nem volt raktáron de most már van ere meg kérdezték fent tartom e még a rendelés igényemet montam nekik hogy már közel másfélhónapja várom már az a következö másfélhónapot mig kézhez kapom kifogom birni szóval most ot tart a rendelésem hogy szálitásra vár netes felőleten ezt irja ez akkor azt jelenti hogy a napokban meg kapom a készüléket?
  4. Most otttartok hogy hétfön rendeltel egy s8+ ot amit a mai nap meg is kaptam a tv-t már lassan 3 hete rendeltel és még mindig teljesités alatt komolyan mondom nem értem a telekomot
  5. hát a helyedben én fel hivnám öket nem rég fel hivtam öket megint és azt monták sajnos nincs készleten az általam választot készülék csak akkor azt nem értem akkor hogy a fenébe tudtam megrendelni ere a nö azt válaszolta hogy nagyon sok hiba van a rendszerükben és valószinüleg azért tudtam meg rendelni mondom neki most akkor olyan terméket árulnak ami nincs is önöknél szóval nem értem a telekomot egyátalán pedig van náluk 2 mobil elöfizetésem és othoni szolgáltatásom is söt laptopot is vetem már tölük de ijet még énsem tapasztaltam
  6. szia én az online fiokomba tudom nyomon követni a rendeléseim menü pontban fel hivtam öket és azt monták hogy csak 22 e után fogják tudni feldolgozni a megrendelésem és legyek türelemel
  7. sziaztok leadtam az otthoni szolgáltatásom mellé egy tv rendelést részletre még nov 8-án 1 nap az internetes felület azt irta hogy jóváhagyásra vár utána átváltot Megrendelés teljesitése folyamatban ez most mit jelent pontosan mert nem hivtak telefonon sem