Epü Posztolva ekkor: 2015. május 30. Jelentés Megosztás Posztolva ekkor: 2015. május 30. Üdv! Néhány napja, készülék vásárlás lehetőségét ajánlotta a Telekom, hűségpontokért. A szemem kiugrott, (de nem), még sem találtam meg az adataim között. Hol keressem? Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 zsuzsanna Posztolva: 2015. június 2. Jelentés Megosztás Posztolva: 2015. június 2. Hát a személyes ügyfélszolgálaton nem úgy vettem észre...De köszi az infókat! :) Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 zoli62 Posztolva: 2015. június 12. Jelentés Megosztás Posztolva: 2015. június 12. http://www.telekom.hu/mobil/lakossagi/tarifak/husegprogram/programrol/pontbevaltas Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
2 Roli82 Posztolva: 2015. június 2. Jelentés Megosztás Posztolva: 2015. június 2. Következő szint elérésének vizsgálata minden hónap első napja!Az előző havi forgalmad után járó beváltható pontokat minden hónap 10-15 között számolja és adja hozzá a jelenlegi beváltható pontokhoz!Ha neked Következő szinthez szükséges pontok száma 0 és el is telt az előfizetésből a szükséges idő (és nem volt az említett 6 hónap alatt számlatartozás,korlátozás,szüneteltetés) és ennek ellenére sem váltott még át aranyra, akkor jelezni kell az ügyfélszolgálaton,hogy nézzenek rá az előfizetésre,hogy miért nem vált át.Egyébként attól,hogy valakinek arany/platina kiemeltsége van az nem feltétlenül jelenti azt,hogy gyorsabb lesz az ügyintézés! Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 Epü Posztolva: 2015. május 31. Szerző Jelentés Megosztás Posztolva: 2015. május 31. Üdv! :) Köszi a választ! A teljes hűségprogramot végig néztem, a kezdő oldalt is és a fiókom oldalát is, de most sem találtam. Mióta a T adja a szolgáltatásainkat, (Origóval kezdtünk), soha nem volt ennyira áttekinthetetlen az oldal, különös tekintettel a személyes adataimra. Megpróbálom az telefonos ügyfélszolgálatot. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 Roli82 Posztolva: 2015. június 2. Jelentés Megosztás Posztolva: 2015. június 2. Összegyűjteni 6 hónap alatt kell, és a hetedik hónapban vált át aranyra! Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 anonymus Posztolva: 2015. május 30. Jelentés Megosztás Posztolva: 2015. május 30. Aktuális hűség pontjaidat belépés után oldal alján találod. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 zsuzsanna Posztolva: 2015. június 2. Jelentés Megosztás Posztolva: 2015. június 2. Üdv!Mikor írják jóvá a Kapcsolat pontokat?Már 1 hónapja Arany szintű lennék,ha elszámolták volna....Jó lenne,ha valaki válaszolna... Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 foxylady Posztolva: 2015. június 2. Jelentés Megosztás Posztolva: 2015. június 2. szia, "A Magyar Telekom az 6. fejezetben meghatározott feltételekkel össz egyűjtött beváltható Kapcsolat pontokat legkésőbba tárgyhónapot követő hónap utolsó munkanapjáig a Kártyabirtokos kártyáján jóváírja." (szabályzat 6.4.) Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 zsuzsanna Posztolva: 2015. június 2. Jelentés Megosztás Posztolva: 2015. június 2. Köszi...Nem beváltani szeretném,csak egyszerűen arra lennék kíváncsi,ha valaki összegyűjti a szükséges pontokat,amivel eléri az Arany szintet,mikor lesz a "mezei " előfizetőből Arany szintű ügyfél...hogy foglalkozzanak vele....Gyorsabb ügyintézesre gondolok.... Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 zsuzsanna Posztolva: 2015. június 2. Jelentés Megosztás Posztolva: 2015. június 2. Köszi,ezt tudom....De már egy hónaoha meg van a kellő pontszám,azt írja,hogy 0 pont kell az arany szintig...tehát már elértem a,csak nem könyvelik el....Arra lennék kíváncsi,hogy ahogy írtad a 7. hónap elején,közepén,végén számolják el...vagy ez attól függ,hogy milyen bugyi van rajtuk..... Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 zoli62 Posztolva: 2015. június 2. Jelentés Megosztás Posztolva: 2015. június 2. Ami gyakorlatilag két hónap átfutási időt jelent. Nincs benne a szabályzatban, ezértz jó tudni, hogy mobil előfizetésnél az előző havi számla kiállítása után a követketző hónap 10-e körül van a pontleválogatás, míg otthoni szolgáltatásnál két hónappal koráébbi számla alapján történik meg ugyanez. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 bea Posztolva: 2015. június 12. Jelentés Megosztás Posztolva: 2015. június 12. Jó reggelt kívánok. Érdeklődni szeretnék,hogy a kapcsolat pontjaimat mire tudom beváltani? Üdvözlettel:Beáta Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Törölt_tag5208 Posztolva: 2015. szeptember 12. Jelentés Megosztás Posztolva: 2015. szeptember 12. Azt szeretném megtudni,hogy lehet-e partnereknél kedvezményt igénybe venni, ha nincs kártyám.(Jól tudom,hogy 1728 pont az platina szint és a kártyát automatikusan küldik. Ennek ellenére még nem kaptam meg.) Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Roli82 Posztolva: 2015. szeptember 12. Jelentés Megosztás Posztolva: 2015. szeptember 12. Szia!Platinás ügyfeleknek 60 napon belül automatikusan kiküldik postán a kártyát.Ha van okos telefonod akkor a Telekom alkalmazásban is elérheted a virtuális kapcsolatkártyádat amit felmutatsz, szóval nagy szükség nincs a fizikai kártyára,elfogadják így is. Mobil részenPlatina kedvezmény jogosultsági szint eléréséhez szükséges pontmennyiség, a jogosultság elnyerését megelőző 7 hónapos időszak első 6 hónapja alatt: 760 pont. Platina kedvezményjogosultsági szintre a 6 hónapnál régebben arany kedvezményjogosultsági szinttel rendelkező ügyfeleink léphetnek.Otthoni részen.Platina kedvezmény jogosultsági szint eléréséhez szükséges pontmennyiség, a jogosultság elnyerését megelőző 7 hónapos időszak első 6 hónapja alatt: 1210 pont. Platina kedvezményjogosultsági szintre a 7 hónapnál régebben arany kedvezményjogosultsági szinttel rendelkező ügyfeleink léphetnek. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 zoli62 Posztolva: 2015. szeptember 16. Jelentés Megosztás Posztolva: 2015. szeptember 16. Azt szeretném megtudni,hogy lehet-e partnereknél kedvezményt igénybe venni, ha nincs kártyám.(Jól tudom,hogy 1728 pont az platina szint és a kártyát automatikusan küldik. Ennek ellenére még nem kaptam meg.)Partnerüzletekben vásárláskor általában nem számítják be a meglevő kapcsolat pontokat. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Törölt_tag6226 Posztolva: 2016. április 26. Jelentés Megosztás Posztolva: 2016. április 26. Üdv Zsuzsanna! Ugyanebben a hajóban vagyok mint ön sajnos még nekem sem váltott fel arany szintre! A kérdésem az lenne , hogy mióta él az előfizetése és ha felváltott már arany szintre ez mikor történt??? Kérem segítsen.. Üdv: Mariann Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Kérdés
Epü
Üdv! Néhány napja, készülék vásárlás lehetőségét ajánlotta a Telekom, hűségpontokért. A szemem kiugrott, (de nem), még sem találtam meg az adataim között. Hol keressem?
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
16 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.