revidra

Tag
  • Tartalmak

    2
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

revidra a fórumon

  • Rang
    Tudóspalánta
  1. Előfizetés megújítás előtt emlékeim szerint ilyen (nem biztos, hogy ez a típus) volt, de azt nem lehetett megtartani, mert az álítólag nem tudja biztosan az előfizetés szerinti sávszélességet. Sajnos azt nem tudjuk befolyásolni, hogy ők mit ellenőriznek le a saját rendszerükön, korábban próbálkoztunk ilyennel is. Köszönöm azért a választ!
  2. Sziasztok! Idén januárban modem csere és összes alkatrész cseréje után a szakadások megszüntetéséhez néhány beállítás megváltoztatására volt szükség a modemen. Sajnos enélkül folyamatosan kisebb nagyobb szakadások voltak a rendszeren. Most decemberben ismét problémák jelentkeztek az intertnet és TV szolgáltatásunkban, jeleztük a problémát. A központbüól úgy látták jónak, ha lecserélik a modemünket. ez megtörtént, de a probléműk nem szűntek meg. Az lenne a kérdésem, hogy van-e valaki, aki tudja, hogy milyen beállításokat kell (javasolt) módosítani. Sajnos a korábbi beéállításokat a Telekomos kolléga elvégezte, de nem írtuk fel. Most aki cserélte a modemet, azt mondta, hogy ez már egy fejletebb változat, ezen nem kell a beállításokat elvégezni. Sajnos többet nem tudunk sem az eredeti problémáról (indokolt volt-e a modem cseréje), sem a jelenleg is fennálló problémáról. Inkább próbálkoznék egy szoftveres beállítással, minthogy ismételten szalámizzuk a behúzott kábeleket. Vidra Renáta