Ugrás a tartalomhoz
  • Szeretne hasonló avatart használni? A profilképként felhasználható avatarokat az alábbi linkről tudja letölteni.

    image.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpeg

Törölt_tag2653

Tag
  • Tartalmak

    3
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

Törölt_tag2653 eredményei

Kutató

Kutató (2/13)

  1. Üdv! Olyan kérdésem lenne,hogy az egyik rokonomnak megszűnt a domino kártyája,de benne volt a családbarát csomagban,amit én fizetek.Ma bementem a telekom üzletbe,hogy kivegyem a csomagból,erre azt a választ kaptam,hogy nem vehetem ki. Arról tudtam,hogy belevenni már nem tudok senkit,mert maga a családbarát csomag megszűnt,de mi az hogy kivenni sem tudok belőle senkit???? Fizetek azért amit nem használok????? Kit tájékoztattak erről az opcióról???? Mielőbbi válaszukat előre is köszönöm.
  2. Törölt_tag2653

    IPTV

    Naponta többször hívom az ügyfélszolgálatot.
  3. Törölt_tag2653

    IPTV

    A történet úgy kezdődött,hogy 2015.04.07-én jeleztük a költözési szándékunkat a Kiskunfélegyházi Magyar Telekom Nyrt üzletben és ezért kértünk egy teljes csomag áthelyezést.2015.04.10-én kijöttek az új lakásunkba a műszakis kollégák és sajnos a SAT tv nem volt kiépíthető,ezért átkell állnunk IP tv szolgáltatásra.Utána 2015.04.23-án ismét kint volt a műszakis kolléga,hogy elkészítse a hálózatot,ami sikerült is neki,tehát internetünk.telefonunk már működik,valamint kész az IP tv hálózata is,csak a hozzá szükséges beltéri egység még nem érkezett meg.Ma 2015.05.03-a van és még mindig nem tudunk televizó adást nézni.Az ügyfélszolgálatot naponta többször is hívtam én is és a feleségem is,de sajnos mindenki teljesen más problémára hivatkozva hárítja el az ügyünket.Mit tehetek ilyenkor? Előre is köszönöm a segítséget és a választ.
×
×
  • Új...