Ugrás a tartalomhoz
  • Szeretne hasonló avatart használni? A profilképként felhasználható avatarokat az alábbi linkről tudja letölteni.

    image.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpeg

Abonyi Péter

Tag
  • Tartalmak

    1
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

Abonyi Péter eredményei

Kutató

Kutató (2/13)

  1. Tisztelt Szolgáltató! Az Őnöktől 2020. év őszén vásárolt telefonnal együtt kaptam egy Honor Magicwatch 2 okosórát. Az óra 2021. év januárjában kapott utoljára szoftverfrissitést, ezért tavasszal előbb a Huawei ügyfélszolgálatához fordultam, ahol több alkalom után is azt a választ kaptam, hogy várjak türelemmel, majd megkapom. Majd ősszel a Honor céghez fordultam, ahol azt a választ kaptam, hogy mivel az órám a LTN-B19 modellű, így azt a Huawei gyártotta, ezért arra mindennemű terméktámogatást a Huawei ad. Egyébként a Honor az órát újra kiadta LTN-B39 modellnéven. Elég beszédes cselekedet: Honor=Becsület A Huawei ü.szolgálatát ismét felkerestem a napokban fenti infók birtokában, ahol ismét azt válaszolták: várjak türelemmel. A külföldi okostelefonos fórumokon azt írják, hogy ne is várjunk a Huaweitől frissitést, mert így döntöttek. Úgy gondolom, hogy a terméktámogatás legyen az garancia vagy frissítés, kötelező azt a gyártónak biztosítania. Ezt annál fogva is meg kellene tennie a Huaweinek, mivel a teljesen azonos tartalmú Huawei Watch GT2-re 2021. évben folyamatosan biztosította a frissítéseket, a napokban is adott ki rá frissítést. Ez nagyon nem korrekt és jogilag vitatható magatartás! Kérdezem, hogy ismerik-e ezt a problémát?Illetve, ha Önök keresnék meg a céget lenne valamilyen foganatja, hogy a Huawei ugyanúgy boztosítsa a terméktámogatást a HMW2 órára, hiszen mi, tulajdosok ugyanúgy kifizettük a termék árát?! Köszönöm, hogy meghallgattak. Szíves válaszukat várva minden jót kívánok, Péter
×
×
  • Új...