Ugrás a tartalomhoz
  • Szeretne hasonló avatart használni? A profilképként felhasználható avatarokat az alábbi linkről tudja letölteni.

    image.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpeg

kpeter900

Tag
  • Tartalmak

    1
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

kpeter900 eredményei

Kutató

Kutató (2/13)

  1. Üdv! Segítséget szeretnék kérni egy Samsung TV-vel kapcsolatban (UE40NU7122) Egyik napról a másikra jelentkezett egy olyan hiba a kb. másfél éve használatban lévő TV-nél, hogy nem tudunk kapcsolódni vele a Netflix-hez. A TV elvileg kapcsolódik a nethez (LAN-on és Wifi-n is próbáltam, bár kissé bizonytalan a kapcsolat), a telekom adás stabilan megy rajta és - többek között - a Youtube is működik, de a Netflix hibát jelez a bejelentkezéskor. A hibakód: NW-2-5, ami lényegében egy hálózati hibát jelöl. Egyéb eszközeinken amúgy működik a Netflix. Azt vettem még észre, hogy a TV időnként "eldobja" az internet kapcsolatot, tehát hol kapcsolódik a nethez, hol nem. Lehet, hogy a Netflix erre "érzékenyebb" és emiatt nem hajlandó kapcsolódni, míg a többi alkalmazás esetleg csak lassabban tölt be...? Tudna esetleg valaki segyteni ebben az ügyben? Előre is köszönöm! P
×
×
  • Új...