Ugrás a tartalomhoz
  • Szeretne hasonló avatart használni? A profilképként felhasználható avatarokat az alábbi linkről tudja letölteni.

    image.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpeg

fregox

Tag
  • Tartalmak

    1
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

fregox eredményei

Kutató

Kutató (2/13)

  1. No, hello! Már nem igazán tudom, hogy mit kezdhetnék, ezért ide írok. Úgy lassan 2 hete azt érzékelem, hogy packet lossom van PUBGben, nem különösebben fordítottam figyelmet rá, ugyanis abban a játékban minden előfordul, úgy voltam vele, majd jobb lesz...viszont azóta jó pár online játékkal játszottam(CSGO, Valorant stb..), és ahol van lehetőség packet loss kimutatására, bekapcsoltam és mit ad Isten, mindenhol van -ezt érzékeltem is, mivel ezt nem lehet nem észrevenni- . Ekkor gondoltam azt, hogy a Telekomot felkeresen chaten keresztül. Az első alakalom múlthéten csütörtökön(2022.03.17) történt, vázoltam a problémát, packet lossom van, nem tudok játszani stb.. Nyilván router restart sem oldotta meg, majd az első srác ajánlotta, hogy újrakonfigurálja az internetem, ez elvileg meg is történt, ami nem szült semmilyen megoldást, majd azt mondta, hogy hibajegyként felveszi, és az illetékeseknek továbbítja. Volt már párszor, hogy ilyen "hibajegyet" vettek fel az évek során, és nekem úgy rémlett, minden alkalommal smsben tájékoztattak szinte akármiről, ami itt nem így történt, ezért tegnap(2022.03.21) újból felkerestem valakit. Chateltem, a hölgy azt állította, hogy nem tudja megnézni, van-e felvéve hibajegy, ha nem adom meg annak a számát, ezután rázártam az ablakot, mert ez nettó *****ség volt, így aznap később újból nekiláttam. Sikerült beszélnem is valakivel, Ő nem látta, hogy lett volna felvéve hibajegy, ezért elkért egy elérhetőséget és továbbította az illetékeseknek azzal, hogy nemsokára/hamarosan felkeresnek, mivel szóvátettem, hogy 72 óra lejárt már és újból nem szeretnék várni. Nyilván azóta sem hívtak, ezért mai napon telefonon próbálkoztam, felvették. Beszélgettem, elmondtam, hogy mi a gond, Ő a mai napon, Vanda által felvett hibajegyet látta, meg a tegnapi továbbított telefonszámot is. Majd futtatott ellenőrzéseket, Ő sem talált semmilyen hibát -senki sem eddig- és óvatosan megjegyezte, hogy ezzel nem biztos, hogy a hozzáértők tudnak bármit is kezdeni, de lehet van olyan műszerük ami mást is kimutat, szóval 72 óra mai naptól újból kezdődik. Ezzel az egésszel nekem az a problémám, amit a mai napon a srác mondott, hogy ha nem látnak semmit bent, akkor konkrétan meg vagyok lőve, pedig nem a játékkal/szerverrel van a baj, mivel több kiadó-több játékánál rossz. Más kábelen, gépen ugyanúgy fennáll a probléma, szóval az is kilőve, hogy a kábel vagy a gépen lenne valami elromolva. Esetleg tippek? UI: Magas ping nincs, a packet loss akármikor nézem fennáll.
×
×
  • Új...