Mindennévfoglalt

Tag
  • Tartalmak

    3
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

Mindennévfoglalt a fórumon

  • Rang
    Tudóspalánta
  1. Szia már eltelt 48 óra És semmi nem történt felhívtam a Telekomot ügyintézőt azt mondta hogy 72 órájuk van rá. Én mondtam neki a magyar péntek délutánig nem fog működni hogy szombat reggeltől kérem az eredeti állapot visszaállítását. A 20 Ft-os kötbér az nem nagyon vigasztal, arról nem beszélve hogy a vezetékes telefon sem működik azóta igaz nem is akarom használni de legalább legyen hozzá lehetőségem az internet is felváltottam 2000-re leg magasabb csomagra . Hajnali Speed teszten amikor még mindenki aludt és egyetlen gép sem volt bekapcsolva a laptopon megnéztük a sebességet vezetéken 900-zal jött le. Én már majdnem 25 éve vagyok Telekom előfizető Eddig is voltak problémák de azt mindig orvosolták időben most meg semmi az égvilágon nem történik de gondolom a számlát azt majd időben küldik ki azt nem felejtik majd el. Egyszerűen nem értem hogy miért nem foglalkoznak velem
  2. Üdv. Lecserélték a régi boxokat ami belátom, hogy nagy hiba volt erre az új semmirevaló boxra. Kettő napja van ilyen box unk ebből már a második nap nem működött le van adva hibára 72 h-n belül re ígérték a javítást azóta senki nem mond semmit előfizetek a tévére és nem tudom nézni. szerintem ez negatív rekord hogy max egy napig tudott működni. Azért cseréltem le erre mert a pár éves Samsung tévém már nem volt elég okos az és Hbo gohoz. Gondoltam nagy naivan itt kapok új boxot megy a Hbo max lesz egy jobb szolgáltatásom. A telekom képtelen volt összehangolni. Az első nap ment a tv, de nem lehetett Beregisztrálni az Hbo maxra. Ügyintéző nem tud segíteni javasolta hívjuk föl az Hbo. Ők 2 perc alatt megoldották a problémát azóta van HBO viszont tv egyáltalán nincs.Ttegnap 1.óra hosszan keresztül beszéltünk az ügyintézővel és próbáltunk belépni az androidos boxba neki sem sikerült azóta hibára van lejelentve de a világon semmi nem történt. Még azt is mondták biztos az a baj hogy a Telekom fiókunkban rendetlenkedtünk. Ez viccnek is rossz. Gyanítom amúgy hogy az Hbo simán aktiválta a régi fiókomat aztán majd fogok kapni számlát tőlük is meg a Telekomtól is. Ennyire Trehány ügyintézést még nem tapasztaltam. Ráadásul három boxer fizettem elő egyik sem működik úgyhogy a hiba biztosan nem nálam van. Mi lehet a probléma? És vajon mikor lesz kész?? Már 24 h-n bőven túl vagyunk azt sem mondták hogy szia
  3. Üdv. Lecserélték a régi boxokat ami belátom, hogy nagy hiba volt erre az új semmirevaló boxra. Kettő napja van ilyen box unk ebből már a második nap nem működött le van adva hibára 72 h-n belül re ígérték a javítást azóta senki nem mond semmit előfizetek a tévére és nem tudom nézni. szerintem ez negatív rekord hogy max egy napig tudott működni. Azért cseréltem le erre mert a pár éves Samsung tévém már nem volt elég okos az és Hbo gohoz. Gondoltam nagy naivan itt kapok új boxot megy a Hbo max lesz egy jobb szolgáltatásom. A telekom képtelen volt összehangolni. Az első nap ment a tv, de nem lehetett Beregisztrálni az Hbo maxra. Ügyintéző nem tud segíteni javasolta hívjuk föl az Hbo. Ők 2 perc alatt megoldották a problémát azóta van HBO viszont tv egyáltalán nincs.Ttegnap 1.óra hosszan keresztül beszéltünk az ügyintézővel és próbáltunk belépni az androidos boxba neki sem sikerült azóta hibára van lejelentve de a világon semmi nem történt. Még azt is mondták biztos az a baj hogy a Telekom fiókunkban rendetlenkedtünk. Ez viccnek is rossz. Gyanítom amúgy hogy az Hbo simán aktiválta a régi fiókomat aztán majd fogok kapni számlát tőlük is meg a Telekomtól is. Ennyire Trehány ügyintézést még nem tapasztaltam. Ráadásul három boxer fizettem elő egyik sem működik úgyhogy a hiba biztosan nem nálam van. Mi lehet a probléma? És vajon mikor lesz kész?? Már 24 h-n bőven túl vagyunk azt sem mondták hogy szia