Kérdés

Üdv. Lecserélték a régi boxokat ami belátom, hogy nagy hiba volt erre az új semmirevaló boxra. Kettő napja van ilyen box unk ebből már a második nap nem működött le van adva hibára 72 h-n belül re ígérték a javítást azóta senki nem mond semmit előfizetek a tévére és nem tudom nézni. szerintem ez negatív rekord hogy max egy napig tudott működni. Azért cseréltem le erre mert a pár éves Samsung tévém már nem volt elég okos az és Hbo gohoz. Gondoltam nagy naivan itt kapok új boxot megy a Hbo max lesz egy jobb szolgáltatásom. A telekom képtelen volt összehangolni. Az első nap ment a tv, de nem lehetett Beregisztrálni az Hbo maxra. Ügyintéző nem tud segíteni javasolta hívjuk föl az Hbo. Ők 2 perc alatt megoldották a problémát azóta van HBO viszont tv egyáltalán nincs.Ttegnap 1.óra hosszan keresztül beszéltünk az ügyintézővel és próbáltunk belépni az androidos boxba neki sem sikerült azóta hibára van lejelentve de a világon semmi nem történt. Még azt is mondták biztos az a baj hogy a Telekom fiókunkban  rendetlenkedtünk. Ez viccnek is rossz. Gyanítom amúgy hogy az Hbo simán aktiválta a régi fiókomat aztán majd fogok kapni számlát tőlük is meg a Telekomtól is. Ennyire Trehány ügyintézést még nem tapasztaltam. Ráadásul három boxer fizettem elő egyik sem működik úgyhogy a hiba biztosan nem nálam van. Mi lehet a probléma? És vajon mikor lesz kész?? Már 24 h-n bőven túl vagyunk azt sem mondták hogy szia

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

3 válasz erre a kérdésre

Szia! Elnézésedet kérjük az okozott kellemetlenség miatt. Műszaki munkatársaink mindent megtesznek, hogy egy hibajegyet minél előbb megoldjanak, hiszen társaságunk érdeke is ezt kívánja. Bízunk benne, hogy már nem kell sokat várnod a megoldásig. Köszönjük türelmedet. ^Judit

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Szia már eltelt 48 óra És semmi nem történt felhívtam a Telekomot ügyintézőt azt mondta hogy 72 órájuk  van rá. Én mondtam neki a magyar péntek délutánig nem fog működni hogy szombat reggeltől kérem az eredeti állapot visszaállítását. A 20 Ft-os kötbér az nem nagyon vigasztal, arról nem beszélve hogy a vezetékes telefon sem működik azóta igaz nem is akarom használni de legalább legyen hozzá lehetőségem az internet is felváltottam 2000-re leg magasabb csomagra . Hajnali Speed teszten amikor még mindenki aludt és egyetlen gép sem volt bekapcsolva a laptopon megnéztük a sebességet vezetéken 900-zal jött le. Én már majdnem 25  éve vagyok Telekom előfizető Eddig is voltak problémák de azt mindig orvosolták időben most meg semmi az égvilágon nem történik de gondolom a számlát azt majd időben küldik ki azt nem felejtik majd el. Egyszerűen nem értem hogy miért nem foglalkoznak velem

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Szia!

Köszönjük, hogy jelezted! Bízunk benne, hogy szakértőink hamarosan megkeresnek és megoldják a fennálló problémát. ^Szilvi

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most