JuditT

Telekom
  • Tartalmak

    23
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

JuditT a fórumon

  • Rang
    Tudományos főtag
    3
    3

    Megoldóember

    Megoldóember vagyok, a fórum indulásától ennyi válaszom fogadták el megoldásként a fórumtagok

    10+
    10+

    Népszerű

    Népszerű vagyok, a fórum indulásától a kérdéseimre, válaszaimra ennyi elismerést kaptam a fórumtagoktól.

    Telekom munkatárs

    Telekom munkatárs vagyok, egy vagy több terület szakértője

  1. Szia! Elnézésedet kérjük az okozott kellemetlenség miatt. Műszaki munkatársaink mindent megtesznek, hogy egy hibajegyet minél előbb megoldjanak, hiszen társaságunk érdeke is ezt kívánja. Bízunk benne, hogy már nem kell sokat várnod a megoldásig. Köszönjük türelmedet. ^Judit
  2. Szia! Ha régi típusú csomagokat használsz, akkor minden szolgáltatásnál módosítani kell új díjcsomagra. Külön sajnos nincs lehetőség rá. Az új csomag módosításakor a korábbi kedvezményeket elveszíted, ezeket nem tudjuk újra aktiválni. Bízunk megértésedben. ^Judit
  3. szia Laller! Sajóbábony területén terveink szerint 2023-ban valósulhat meg az új hálózat kiépítése és átadása. ^Judit
  4. sziasztok! Köszönjük az észrevételeiteket. Mi is látjuk és érzékeljük, hogy az utóbbi napokban nehézségekbe ütközik a Twitch megszokott minőségben történő használata. A probléma abból adódik, hogy jelenleg olyan útvonalon érkezik hozzánk tőlük az adatforgalom, mely túlzsúfolt, ezért azon torlódások alakulhatnak ki. A hálózatunk és a szolgáltatásunk továbbra is rendben vannak, azonban amíg a hozzánk eljutó streaming tartalom szűkített keresztmetszeten érkezik, addig a Twitch nem használja ki a Magyar Telekom hálózatának kapacitását, így továbbra is érzékelhető lesz a minőségi probléma. Érdemes a tapasztalt hibákat a Twitch felé is jelezni. Anyavállalatunk a Deutsche Telekom felvette a kapcsolatot a Twitch streaming szolgáltatóval annak érdekében, hogy minél gyorsabban újra a régi minőségben tudjátok élvezni a streameket! Türelmeteket köszönjük!
  5. Szia! Jelenleg Tiszakécskén optikai hálózat fejlesztés van folyamatban. A tervek szerint több ütemben kerül átadásra 2022. első fél év végéig. A weboldalunkon pontos címre keresve tudod majd ellenőrizni. Ott érdemes időközönként megnézni. Amint átadásra kerül az új hálózat, a weboldalunk már ezt fogja mutatni. ^Judit
  6. Szia Zoltán! Elnézésedet kérjük a felmerült kellemetlenség miatt. Kérjük, hogy a Telekom elérhetőségek - Email link alatt a „készülék és műszaki beállítások” / „Lefedettség, szolgáltatási területek, vezetékezés” menü pontban küldd el a részleteket. Ahhoz, hogy ezt illetékes csoportunk vizsgálni tudja, minél több adatra van szükségünk. Pl.: pontos időpont (nap, óra, perc) amikor tapasztalod a problémát. Telefon típusa, melyik hálózatra jelentkeztél fel, pontos tartózkodási cím. Hibajelenség leírása. Ha ezt a környezetedben, ismerősök közül is tapasztalják, akkor kérjük, hogy mindenki küldje el a fent megjelölt módon. Együttműködésedet köszönjük. ^Judit
  7. Szia! Illetékes munkatársaink visszajelzése alapján sajnos azért nem érkezett frissítés, mert hibát találtak a működésben. Minden új szoftvert a gyártó elküld tesztelésre. Ebben hibát találtunk, és visszaküldtük javításra. Várhatóan 2022 első felében érkezik új frissítés a jelenlegi információk szerint. Türelmedet kérjük addig. ^Judit
  8. Szia! A 10. sor 2. telefonszám a listában. ( Magyar_Telekom_Telesales_hivoszamok.pdf ) ^Judit Szia! Nagyon szívesen! ^Judit
  9. Szia! Egyeztetünk illetékes munkatársainkkal, és amint választ kapunk, megírjuk Neked. Addig a türelmedet kérjük. ^Judit
  10. Szia László! Dombóvár területén jelenleg optikai hálózat építése van folyamatban. Előreláthatólag 2022 év első felében kerülhet átadásra. Türelmedet kérjük addig. ^Judit
  11. Szia! Kérjük, hogy töröld a böngészési előzményeket. Ezt követően próbáld meg a bejelentkezést. Javasoljuk a chrome böngésző használatát. ^Judit
  12. Szia! Kérjük, hogy ellenőrizd az adataidat, hogy nem történt véletlenül elírás az új személyi igazolványodban? Minden ékezet, betű pontossággal egyeznie kell. Ha valahol két keresztnév van, mind a kettőt be kell írni. Ha nem sikerül az egyeztetés, akkor keresd munkatársainkat a weboldalon felugró chat ablakban, és segítenek Neked. ^Judit
  13. Nagyon szívesen! ^Judit
  14. Köszönjük Lilla! Ha bármilyen rendellenességet tapasztalsz, akkor keress bennünket. ^Judit
  15. Szia Lilla! Műszaki munkatársainktól megérkezett a válasz. A lednél funkciónális hibák léphetnek fel, de ez a működésében nem okoz problémát. Ha ez zavaró számodra, akkor ki tudjuk cserélni Neked. ^Judit