Törölt_tag3288

Tag
  • Tartalmak

    5
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

Törölt_tag3288 a fórumon

  • Rang
    Tudóspalánta
  1. Köszi, akkor hibabejelentés újra. Üdv.
  2. Hát eddig ezt még nem figyeltem, majd legközelebb megnézem mit csinálnak a ledek. Egyébként a hgw adminisztrátori felületéhez gondolom én nem tudok hozzáférni, és a bejelentés után sajnos életre keltettem mindig a telefont - lehet legközelebb ezt nem teszem. Üdv!
  3. .. és köszönöm a választ :)
  4. A TV és az internet működik. Néhány hete volt baj a TV-vel (a csatornáknak kb a fele nem jött be), akkor kijöttek és egy aknában találtak is hibát, kijavították, a tv megjavult. Akkor is panaszkodtam a telefonra a szerelőnek, és azt mondta, most már biztos jó lesz a telefonom is.. Nem lett jó. Konkrétan a telefon hibabejelentésre nem jöttek ki egyszer sem. 
  5. Elég régóta (kb 1 éve) az a jelenség, hogy nagyon gyakran a hívó félnek mással beszéltet jelez a telefonunk, pedig mi nem beszélünk. Ilyenkor felhívnak mobilon, és a vonalas telefonban tényleg nincs vonal. Ekkor mi megpróbálunk telefonálni, és ilyenkor egyszercsak visszajön a vonal és működik. Először azt hittük, a készülékkel van a baj, vettünk újat. Nem segített. Bejelentettük, azt tanácsolták, inditsuk hetente újra a modemet, ez sem hozott eredményt. Újfent bejelentettük, azt a választ kaptam sms-ben, hogy nem találnak hibát, hívjam a szuperszervízt. A szuperszervíz szolgáltatásai igen drágák, és úgy látom a honlapon inkább számytógép és mobil vonatkozásában tudnak segíteni. Vajon mi a megoldás? Köszönettel veszek minden ötletet!