Ugrás a tartalomhoz
  • Szeretne hasonló avatart használni? A profilképként felhasználható avatarokat az alábbi linkről tudja letölteni.

    image.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpeg

Attila0412

Tag
  • Tartalmak

    1
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

Profil megtekintések

Nem engedélyezted ezt a funkciót, ezért nem látod, hogy ki tekintette meg a profilodat a közelmúltban.

Attila0412 eredményei

Kutató

Kutató (2/13)

  1. Attila0412

    E220 hiba üzenet

    Kedves Telekom! Nekem is ugyanez a hibajelenségem: E220. Nem régen kezdődött el, de azóta folyamatosan érvényes valamely csatornára! Ez az új alkalmazás egy kalap ..... sem ér. A régi sokkal jobb volt személy szerint! Folyamatosak a hibaüzenetek! Évek óta ezt az email címet használom, ez van megadva a Magenta szolgáltatásomhoz is, amióta megkötöttem a szerződést Önökkel! Nem kevés pénzt fizetek havonta a szolgáltatásért lakossági szinten, és ezért még egy normálisan, mondhatni hiba nélkül működő alkalmazást sem tudok használni? Ezek a mai programozók..... Az ottoni set-top box-al sem vagyok megelégedve! Ott is folyamatosan akad valami probléma, hol a wifivel, hol a TV műsorral!. Amikor az ügyfélszolgálattal nagy nehezen sikerül beszélnem, normális emberi lénnyel, nem a robottal (ami megint semmit nem ér), akkor az a megoldás, hogy indítsam újra az eszközöket a megfelelő sorrendben!!! 2022-ben indítgassam újra!!! Amikor utána néztem, hogy van újabb eszközük, a válasz az volt, hogy fizessek ennyivel, meg annyival többet, ja és vállaljak plusz 2 év hűséget!! hogy esetleg jó legyen az a szolgáltatás, amiért amúgy is fizetek évek óta késedelem nélkül!!! További hibajelenség, hogy elvileg 5 eszközzel tudom nézni családon belül a TVGO szolgáltatást. Azért írom hogy elvileg, mert sosem használjuk 2-3-nál több eszközön, mégis azt írja ki az applikáció, hogy túl sok az egyidejű bejelentkezés, jelentkezzek ki egy eszközzel. Ugyanezt írja ki, ha túl gyorsan akarok csatornát váltani. Aztán várok 5 percig és nézem a hibaüzenetet, ami után mégis meggondolja magát a rendszer és megengedi, hogy váltsak. Hogy is van ez? Minden tiszteletem az Önöké, de egy ilyen nívójú cégtől, mint a Telekom az emberek jobb háttér szolgáltatást várnak. Üdvözlettel, Attila
×
×
  • Új...