Sziasztok!
kb. 3 hete vásároltam egy iphone készüléket, amit eSIM-mel használok. 2 hete jártam először külföldön, és Bencéhez hasonlóan nálam sem működött a mobilnet. Akkor appon keresztül chateltem egy Telekomos ügyintézővel, aki szerint minden rendben van az adatcsomagommal. Elvileg nyitott egy hibajegyet, de azzal kapcsolatban nem kaptam azóta sem semmilyen visszajelzést. Mai napon ismét külföldre utaztam és ugyan az a probléma. A Telekom appot és ezt a fórumot is be tudom tölteni, de ezen kívül semmi mást. A korábban leírtak alapján ellenőriztem mindent: lefedettség van, hívást tudok indítani és fogadni, sms-t tudok küldeni és fogadni, dataroaming be van kapcsolva, és EU-ban korlátlan netem van. Az előfizetésen adatroaming tiltás nem lehet, az eSIM-re váltás előtt közvetlenül voltam külföldön, minden hibátlanul működött. Nem tudom Bence esetében mi jelentette a megoldást, de a leírtak alapján pontosan ugyan az a jelenség nálam is.
Tudnátok segíteni nekem is? Nagyon köszi előre is!