Ugrás a tartalomhoz
  • Szeretne hasonló avatart használni? A profilképként felhasználható avatarokat az alábbi linkről tudja letölteni.

    image.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpeg

szabó zsófi

Tag
  • Tartalmak

    3
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

szabó zsófi eredményei

Kutató

Kutató (2/13)

  1. Tisztelt Telekom, Meglévő otthoni szolgáltatás mellé szeretnék új mobil előfizetést másik szolgáltatótól számhordozással áthozni (vagy telefon függetlenítéssel vagy új készülék vásárlással) A kérdéseim a következőek: -Egy napon a két szolgáltatónál elintézhetőek ezek? -Az előfizetés megkötésekor új készülék vásárlása esetén, részletre történhet-e a vásárlás, illetve kezdőrészlet/előleg mennyibe kerülne ? Itt a fórumon és a telekom oldalán is tájékozódtam, de a fenti kérdéseimre egyértelmű választ nem kaptam. Mivel messze van mindkettő szolgáltató üzlete, így előre terveznék, hogy hogy érdemes beutazni. köszönettel zsófi
  2. szabó zsófi

    szakadozó internet

    Szia. A modem vagy router (nem értek hozza) ZTE, zxhn h368n. A DSL Portba van egy szürke csatlakozó. Akkor gondolom az.
  3. szabó zsófi

    szakadozó internet

    Harmadjára írom ezt újra, mert az elküldésnél, kiírja hogy megszakad a kapcsolat. Október eleje óta szakadozik a net, többszöri hibabejelentést jeleztem, de a kollegákkal való segítségnyújtás alatt rendeződött is. november közepén csomagváltás történt. Szereld magad opciót választva a boxot sikeresen “üzembe helyeztem”, de rövid működés után ovábbra is a fent leírt gondot tapasztaltam. Ezek után többszöri hibajelentés történt (router/box újraindítása/áramtalanítása, tv hálózati kapcs. beállítása stb) melyek egyébként a kollegájukkal való beszélgetés során azonnal megjavultak. A router illetve box ledjei szerint mindig minden megfelelően működik. Ennek ellenére a tv azt írja ki, hogy nincs hálózati kapcsolat. Az általam, hibabejelentés nélküli újraindítás a tv-t nem “javítja” meg. A kommenteket olvasva nem én vagyok az egyedüli akinek problémája akad ezzel. Így nem sok értelme van se a laptopnak se a tv-nek a háztartásban. Van e erre lehetőség hogy ne kelljen minden nap hibajegyet küldeni, mert egész nap megszakad a net? Tisztelettel: Sz. Zsófia
×
×
  • Új...