Ugrás a tartalomhoz
  • Szeretne hasonló avatart használni? A profilképként felhasználható avatarokat az alábbi linkről tudja letölteni.

    image.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpeg

N Géza

Tag
  • Tartalmak

    3
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

N Géza eredményei

Kutató

Kutató (2/13)

  1. Kedves szakértő, vegyen egy új dominó kártyát és próbálja regisztrálni online, akkor majd megérti a problémát! Bejelentkezett fiókból, már regisztrál számoknál simán működik. Ezzel az új számmal bármilyen eszközön, bármilyen op rendszerrel más IP címmel vagy azonossal SEM működik 1 HETE! Szóval, itt nem a böngészővel hanem a rendszerrel vannak kőkemény problémák! Egyébként, én egy másik felhasználó vagyok de ugyanaz a problémám mint a kérdezőnek.
  2. Még annyit fűznék hozzá hogy működő, már regisztrált telefonszámokkal is kértem azonosító kódot(többszörösen), és azoknál simán elküldi az SMS-t. Szóval 100% kijelenthető hogy kártyákat megkülönböztetik, és az új kártyák online regisztrációját szándékosan blokkolják. Felesleges bosszantani az ügyfeleket és rabolni a drága idejüket, ez nagyon negatív!
  3. 1 éve elteltével sem működik a rendszer, 3 különböző eszközön próbálom már 1 hete. Szóval, nehezen hiszem hogy nem szándékos, vagy ami rosszabb ha ilyen szinten gyenge emberek üzemeltetik. Ja és ami vicces hogy ha párszor "frissíted" a lapot botnak érzékel és letilt a rendszer. "Az adatok betöltése hosszabb időt vesz igénybe, türelmedet kérjük" Ez most komoly??
×
×
  • Új...