Tisztelt Urak!
Nálam is pontosan ugyan ez a probléma. Szeptember 14 óta. A Telekom munkatársai által javasolt törlés, újratelepítés nem használ. Kollégájukkal felvettem a kapcsolatot a javasolt csatornán, aki szintén nem tudta megoldani a problémát, de begyűjtötte a szükséges adatokat, amiket minden bizonnyal elküldött az applikáció fejlesztőihez, mivel a hozzászólásokból látszik, hogy a felhasználók nagy százaléka ugyan ebben a gödörben van. Ekkora felhasználói táborral rendelkező más alkalmazásoknál egy ilyen tömeges hibát pár nap, legfeljebb egy hét alatt javítanak. 1 hónapja jött ki a frissítés, ami használhatatlanná tette az applikációt. Javaslom, hogy ha megoldás nem is születik még egy darabig, a segítő szándékú kommenteket ki lehetne egészíteni annyival, hogy "meg lehet ugyan próbálni az újratelepítést, de hibás az app, úgyhogy valószínűleg nem fog használni. Munkatársaink dolgoznak a javításon!"
Azt még tisztelettel megkérdezném, hogy amikor néha egy pár órás internetszolgáltatás kiesése miatt ilyen korrektül levon egy meghatározott összeget a havidíjból a Telekom (ezúton is köszönjük!), akkor a -lassan - egy hónapos TV GO elérhetetlenségért számíthatunk-e hasonló kompenzációra?
Üdvözlettel
Csaba