Ugrás a tartalomhoz
  • Szeretne hasonló avatart használni? A profilképként felhasználható avatarokat az alábbi linkről tudja letölteni.

    image.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpeg

Riptide

Tag
  • Tartalmak

    5
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

    soha

Riptide eredményei

Tudóspalánta

Tudóspalánta (3/13)

  1. "Nem ide tartozik, de én meg a nyugati határszélen Kőszeg mellett egy faluban kétszer telefonáltam, és a hívás roaming lett.Természetesen megrklamáltam, hogy miért erősebb a határon belül az osztrák, illetve mind a hét  szomszédos orszáh hálózata. Válasz az lett,hogy ez a roaming sajátossága, illetve stóban még elmondtál azt, hogy a Telekom ezekben a körzetekben nem fog fejleszteni, de utólag adtak 8000 Ft üzletpolitikai kedvezményt.  Egyébként múltkor meg a horvát határon detto ugyanez a helyzet volt. Neked is azt ajánlom, hogy keményen reklamáld meg, mert írtad, hogy nem vagy ilyen dolgokban szívbajos."     Erre ment a szöveg, bocs! :D
  2. Arra esetleg nem gondoltál, hogy mielőtt hívsz megnézd milyen hálózaton vagy? Én is határ mellett lakom és nem okozott sose gondot rápillantani a bal sarokra csekkolni a hálózatomat. Ajánlanám továbbá a készüléked "kézi hálózatválasztás" beállítását.   Úgy gondolom, hogy ilyen hibákért nem a cég a felelős csak kicsit oda kellene figyelni a dolgokra ezáltal rengeteg jogtalan reklamációt és felesleges agyvérzést spórolnánk meg. :smileylol:  
  3. Riptide

    ÁSZF

    Az elmúlt 6 hónapban nem lehet korlátozva az otthoni szolgáltatásod, és mobil oldalon sem lehet lejárt tartozásod vagy korlátozásod érvényben.
  4. Riptide

    TV GO

    Azért, mert Alap csomagod van. Attól függ, hogy melyik csatornákat tudod nézni, hogy a csomagodban alapból melyikeket látod. Alap csomaggal nem fogod tudni a Családi csatornáit. Azt se árt megnézni, nem vagy-e lekorlátozva. Ha tévednék akkor jelezd a hibát nekik.
  5. Riptide

    TV GO

    A "trémagenta" nyilván azt élvezi, hogy az ilyen hatalmas befolyással bíró és fontos személyek TVGO-ját barmolja szét DIREKT ahogy egy másik postodban is írtad. Azért ennyire ne legyünk már ostobák kérem. Most akkor az általuk forgalmazott vagy a nem általuk forgalmazott eszközön használod? Saját magad ellen beszélsz.   Arra esetleg nem gondoltál, hogy az interneted/wifid miatt rossz a képminőség? Ugyanis a nem náluk vásárolt notebookomon tökéletesen működik, a telefonomon is, SŐT még a szintén nem náluk vásárolt tableten is. Bármely típusú mobileszközön tudod nézni viszont ha a saját tudatlanságodból adódóan nem tudod használni azért ne mindenki más legyen már a felelős... Nekem se ment elsőre de vettem a fáradtságot, utánajártam és láss csodát működik! Attól, hogy a legnagyobb TV csomagban vagy még nem te vagy az egyedüli ügyfél. Ha ennyire elégedetlen vagy akkor válts szolgáltatót de hidd el ott is van bőven hiba. Örülj neki, hogy ez a legnagyobb problémád.
×
×
  • Új...