Nekem sem jelentkezett semmi hiba, ha direktbe kötöttem be a STB-t. Amikor viszont a Switch-en keresztül kapta a netet, akkor már szaggatott az adás.
Ma felhívtam az ügyfélszolgálatot, és először azt mondták, hogy a 16 kerben üzemzavar van, ezért küldenek egy SMS-t amikor elhárult a hiba, hátha az megoldja az én problémát is. Biztos voltam benne, hogy nem, de nem volt mit csinálni Jött az SMS hogy elhárították a rendszerhibát, de sajnos nálam továbbra is gond volt. Újból hívtam az ügyfélszolgálatot, és felvették a hibajegyet, 72 órán belül jelentkeznek. Futtatott egy ellenőrzést, de nem látot problémát. Elmondtam, hogy a Sagem modem frissítés óta van gond, de nem tudott rá mit lépni. És itt jön egy fura dolog. Mondott egy olyat, hogy a modem-et 4x kapcsoljam ki - be gyorsan egymás után a hátulján lévő gombbal. Bár ez nyílván viccesen hangzik, de megcsináltam, hátha alapon. A STB-t is áramtalanítottam 1x. Ezek után érdekes módon kezdett magához térni a modem, és már a TV adás nem akadozott. Ezt ellensúlyozandó, a Wi-Fi viszont nem működött.. csatlakozni lehetett rá, de nem volt net kapcsolat. Párszor UI-n keresztül újraindítottam, de nem segített, majd letiltottam a Wi-Fi-t, majd újra engedélyeztem és most úgy tűnik minden működik.
Én nem mondom, hogy 4x ki-be kapcs oldotta meg, lehet távolról piszkáltak valamit, de most jó. Új FW-t sem kapot a modem.
Lehet mégis a rendszer hiba, amit megoldottak délután pár órába került mire teljesen helyre állt és az volt a gond.
Minden esetre most figyelem egy darabig, de remélem így marad.
Remélem @oldmumus nálad is rendben lesz.