"Előző hónapban vásároltunk maguknál egy Xiaomi Redmi Note 13 Pro
készüléket 2 év hűségidőre. A termékről teljesen megtévesztő, fals
információkat közöltek mind a weboldalon és üzletben egyaránt, ugyanis
a feltüntetett SD 7+Gen2 chipset helyett a nála jóval gyengébb SD 7s
Gen2 chipset lakozik a készülékben, mint utólag kiderült.
Mivel a készüléket a fent említettek tudtában vásároltam meg ezért
teljesen kellemetlenül, becsapva érzem magam és szeretnék minden
negatív következmény nélkül elállni a vásárlástól.
Illetve megkérném Önöket, hogy javítsák a webáruházban a készülék
jellemzőit mert akarva-akaratlanul, de megtévesztő módon
befolyásolhatják vásárlóit."
Erre a panaszbejelentésre egy teljes zagyvaságokat állító választ sikerült visszabüfögni, ami tele van ellentmondással, fals információkkal és félrevezetéssel.
Várható-e érdemleges intézkedés az üggyel kapcsolatban vagy forduljak panaszommal a fogyasztóvédelmi szervekhez?