-
Szeretne hasonló avatart használni? A profilképként felhasználható avatarokat az alábbi linkről tudja letölteni.
balint5gy
Tag-
Tartalmak
16 -
Csatlakozás időpontja
-
Utolsó látogatás
Profil megtekintések
Nem engedélyezted ezt a funkciót, ezért nem látod, hogy ki tekintette meg a profilodat a közelmúltban.
balint5gy eredményei
Tudományos tanácsadó (6/13)
-
Az okos és ügyes szakemberek még mindig nem tudták megoldani a serialization failed probléma kiköszöbölését a telekomos e-mail címemmel kapcsolatban. 2024 január vége óta tart a probléma. Hitegetésen kívül nem kaptam mást, mint egy jótanácsot, hogy használjak másik levelező programot. Azt tettem, de reménykedtem, hogy egy ekkora cégnek nem fog gondot okozni egy informatikai probléma megoldása. Tévedtem. Miért nem lehet megjavítani a levelzőrendszert? Miért? Miért? Miért?
-
Elfogadom azt a lehetőséget is, hogy böngészőbeli probléma van. Csak azt nem értem, hogy mitől lesz három böngészőben, négy különböző eszközön, két különböző hálózaton probléma. Megjegyzem, hogy a Telekomos hálózatokról van szó vezetékes és mobilról egyaránt. A V-o-d-a-f-o-n-e hálózatán részben működött 2 hete, de azóta nem fértem hozzá.
-
Próbáltam mozillán, goolge chromon, safarin a probléma ugyanaz.
-
Azt is fájlalom, hogy eddig mindig azt jelezték a munkatársaid, hogy értesítenek a javításról, de soha nem jelezték, hogy sikerült-e, vagy nem.
-
Ha a szűrésekkel próbálkozom akkor ezt látom: Lehet, hogy a jövőből jönnek a leveleim és azért keveredik meg a rendszeretek?
-
-
Úgy látszik szabadságra mentek azok, akik ki tudnák javítani az általam már többször jelzett hibát, mert az még mindig ugyanúgy megvan. Segítséget kérek, kérek, kérek, kérek, kérek!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-
Hétvégén a *****fon hálózatán keresztül bejelentkezve a webmailre sikerült elolvasnom a bejövő leveleimet, de aztán ott is megjelent a webmailen a serialization failed írás és nem mutatott több levelet. mindez arra utal számomra, hogy a telekom rendszerével van gond. Ismét kérdezem, mikor lesz kijavítva a probléma, hogy elérhessem a webmail-os levelimet. Azt választ is el tudom fogadni, hogy megszűnik a webmail, mert akkor nem idegesítem magam azzal, hogy egy ilyen nagy cég több, mint 4 héten keresztül képtelem kijavítani egy ilyen kis problémát. A mai világban fontos az e-mail üzentek elérése, ezért bosszantó, ha a szolgáltató ilyen hosszú ideig nem tud megbirkózni a feladatával.
-
Nem enged belépni a postafiókomba a webmail.
question válaszolt balint5gy Jnóbá bejegyzésére, itt: Internet
Nekem 3 hete kezdődött ugyanez. Azóta hitegetnek, hogy javítják a problémát szakértők. 6-7 alkalommal írtam, még mindig rossz. Volt, hogy visszaírtak, hogy kijavították, ugyanúgy rossz. -
Elküldtem Gabinak.
-
Szerintem nem értitek a problémámat. Lassan 3 hete van gond. Ami az első két hétben az volt, hogy a bejövő leveleimet nem töltötte be a program és nem tudtam elolvasni azokat, akkor még a bal oldali oszlopban látszottak a mappák és a régi leveleket meg tudtam nyitni, csak a bejövő újakat nem. Az utóbbi napokban már a mappák sem látszanak, azért küldtem el fotón, hogy mi látszik a levelező felületemen. Nem az a problémám, hogy nem tudok levelet küldeni, mert új levelet tudok írni és el is tudom küldeni, másik e-mail címemre és ott hamarosan megjelenik és el tudom olvasni. A probléma az, hogy a nem tölt be egyetlen mappát sem és azok tartalmát sem. Néhány napja még több információ látszott, akkor még látszott az is, hogy 13 %-on van a tárhelyem. Leveleimet továbbra sem tudom olvasni. Belépés után 15 perccel sem töltött be semmit, ahogy az előző hozzászólásomhoz becsatolt fotón is látszik. Volt már valakinek ilyen problémája a fórum hozzászólásait olvasva, ott valakinek az alábbi javaslata volt: "Én felhívnám az ügyfélszolgálatot, hogy csináljanak egy másik mailboxot tetszőleges névvel (úgy tudom egy felhasználó 5-öt kérhet). Ha azzal a felület jól működik, akkor csak az első mail címed beállításaival lesz valami (amit nyilván csak a T tud orvosolni), ha az újjal is ugyanilyen gond lesz, akkor más irányba kell indulni." Mi a véleményetek? balint5gy
-
Tisztelt Telekom, a probléma továbbra is ugyanaz, sőt rosszabb, mert már semmilyen mappa sem látszik. Leveleimet továbbra sem tudom olvasni. Belépés után 15 perccel sem töltött be semmit, ahogy becsatolt fotón is látszik. Kérem mielőbb javítsák ki a problémát. balint5gy
-
Kedves Rita, első alakalommal kaptam hibajegyet SD8088474 volt a száma, utána nem kaptam hibajegyet. Ma kaptam üzenetet, hogy a problémát megoldották. Azt nem tudom melyik bejelentésemre reagált a cégetek, mert ez volt az első visszajelzés, addig csak ígéret volt a telefonos értesítésről. Az MT azonosító a 710199569, mivel valamelyik munkatársad kiderítette, hogy az új szerződés, ami most az itthoni internetet biztosítja és 866614451-es MT azonosítója nincs összekapcsolva az e-mail címemmel, ami gyorgybalintdr@t-online.hu. webmailt használtam. Köszönöm, ha segítesz.
-
5 alkalommal chat segítségével , majd telefonon is próbálkoztam, de egyik alkalommal sem oldották meg a problémát. Kb. két hete nem jelennek meg a bejövő leveleim a webmail-en. Ígéretből nem volt hiány, de az újabb és újabb segítségkéréseknél is csak az volt a válasz, hogy továbbítják az informatikusnak. Miért nem tudják megjavítani, miért, miért, miért, miért???????????