Üdv! Problémám akadt a mobilinternetemmel. Novemberbe észleltem először a problémát. Van egy net&roll S mobilinternet szolgáltatásom és hozzá egy alcatel onetouch link W800 típusú mobilstickem. PC-n használom ezt a netet. A sticknek ugye van egy programja ami első csatlakozásnál települt is és ugye arra szolgál, hogy a sticket tudjuk kezelni. Ez a program méri is a felhasznált adatmennyiséget. Novemberbe folyton figyeltem, hogy mennyit használtam el, hónap elején 2-án kaptam meg a 8GB felhasználható adatot. Hónap közepén arra lettem figyelmes 14-én hogy lelassult, megnéztem, hát küldték az SMS-t hogy felhasználtam az összes adatot, holott a stick programjába még csak 4GB-ot írt amit elhasználtam (direkt 2.án 0-áztam ki amikor megkaptam a 8GB-ot)
Az eset utáni 2 napban próbáltam elérni a telefonos ügyfélszolgálatot, ami nem sikerült(*****fonos számról hívtam így ez 2000FT-omba fájt ) Ezután a Telekom hivatalos facebook oldalának küldtem egy üzenetet, ahol olyan választ kaptam, hogy biztos a gépen lévő program rosszul mér( vagyis én vagyok a h*lye) Most ebben a hónapban is úgyanúgy jártam el, mint előzőben, hogy 2.án mikor megkaptam a 8GB-ot egyből nulláztam a mérőt, és ma megnéztem eddig a mérő szerint 800MG-ot használtam el, a telekom hivatalos oldalán az egyenleg lekérdezésnél 1,6GB-ot ír, ami ugye pont a duplája... Szerintem itt valami hiba van, nagyjából tudom mennyit használok el és a 800MB jobban stimmel mint az 1,6 GB. Hova forduljak ezzel a problémával, mert ez így nagyon nem stimmel, a telefonos ügyfélszolgálatot többet nem hívom, mert értelme nincs csak idő és pénzlopás...