Ugrás a tartalomhoz
  • Szeretne hasonló avatart használni? A profilképként felhasználható avatarokat az alábbi linkről tudja letölteni.

    image.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpeg

Törölt_tag5405

Tag
  • Tartalmak

    13
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

Törölt_tag5405 eredményei

  1. Az biztos, hogy valami bürokratikus káosz van náluk, amin ideje lenne már felülkerekedniük! Amúgy részben érzem magam csak szerencsésnek, szept.20-án rendeltem meg a TV-t és nov.13-án kaptam meg.
  2. Végre happy end-el zárult a megrendelésem kálváriája: pénteken (11.13) megjelent a GLS a TV-vel, persze nem voltam otthon, mert nem küldtek értesítést, de egy rövid telefonálási kör után este át tudtam venni a készüléket. Ezenkívül a kellemetlenségek kompenzálásaként 10eFt jóváírást jegyeztel elő a novemberi számlámra. Tehát végre lezárult a herce-hurca. Tanácsolni szeretném mindenkinek, hogy ilyen és ehhez hasonló ügyekben írjon a segitunk@telekom.hu címre a problémájával, mert ami nekem nem sikerült a telefonos és a személyes ügyfélszolgálaton elintézni 50 nap alatt, azt a Segitunk csapat egy héten belül megtette. Köszönet érte nekik!
  3. Amint fentebb is látható, hasonló cipőben járunk, nekem már a 4. megrendelésem fut egyazon TV készülékre.
  4. Írtam tegnap a segitunk@telekom.hu címre, ahol kronológia sorrendben megadtam a történteket, illetve elégedetlenségemnek adtam hangot. A mai nap választ is kaptam, ahol megnyugtatást kaptam, illetve kérést, hogy legyek még egy kis türelemmel, korrigálni fogják a hibákat. Beléptem a telekom weboldalra, gyakorlatilag újra felvették a rendelést 2015-11-11 időponttal, így ez már a 4. megrendelés ugyanarra a TV készülékre ... Végül is a remény hal meg utoljára ...
  5. A legfrisebb információk: az október 27.-én, T-pontban leadott megrendelésem is IT hibával leállít, pontosabban két rendszer között már megint nem ment át az információ. Választási lehetőségeim: legyek még egy kis türelemmel vagy hagyjam az egészet a fenébe és zárasam le a megrendelést; ezeket a lehetőségeket vázolta fel az T-pont ügyfélszolgálat. Kérdem én, ha szept. 23-tól okt. 27-ig nem sikerült rájönni a hibára és megjavítani azt, akkor most miben reménykedjek, nov. 31-ig sem sikerül korrigálni a hibát? Fejlesztő vagyok, a véleményem: vagy annyira ***** az informatikai rendszerük, hogy bottal sem piszkálnám meg vagy pedig 3 hónapos gyorstalpalón végzett informatikusaik vannak és ezektől csak ennyi telik ki, azaz a nagy SEMMI! Kapitalizmusban élünk, első a vásárló: vezessétek fel egy füzetbe a megrendeléseket, szállítsátok ki a megrendelőnek, hogy elégedett legyen és majd ha megjavítottátok a rendszert, akkor a füzetből felolvasva szépen pötyögjétek be a sz.gépbe az adatokat!!!
  6. Kedves Vyca! Kitartás, én már 46. napja várok a megrendelt TV-re, már megkaptam a részletek ütemezését, sőt, már elmaradásban is vagyok az elsővel. Annyi az észrevételem, hogy a rendszerük minden területet tekintve egy káosz! De hogy segítsek is: egy picivel(!) többet tudsz elérni a személyes ügyfélszolgálaton, mint a telefonoson, legalább is több információt adnak ki.
  7. Most komolyan, kezdem élvezni a dolgot, hogy mennyire egy el***** céggel van dolgunk Mellesleg nem létszükséglet azonnal a TV, már az elején számoltam azzal, hogy kivárják a 30 napot, de azért arra nem számítottam, hogy 43. napja sincs még semmi a megrendelésemből. Szóval ki fogom várni, mert egyszerűen kiváncsi vagyok a végkifejletre!
  8. A magasabb (elrontott) ár miatt újra lekellett volna zárni a megrendelést és egy újabbat felvenni, tehát minden kezdődőtt volna előröl. Felajánlották, hogy fizessem a nagyobb havi törlesztőt és majd jóváírják a különbözetet, csakhogy ne kelljen újra lezárni és ismét felvenni a rendelést ... Ja és mellesleg TV az még mindig nincs (43 napja) ...
  9. A történet folytatódik, nem kell csalódnom a Telekomban: felrakták a web-re a megrendelés és a szerződés hosszabítás dokumentumait, abban vettem véletlenül(!) észre, hogy a web felületen megjelenített, a TV-hez kapcsolódó árnál 25.000 Ft-al több szerepel a szerződében, ennek következményeként pedig nem havi 7.490 a törlesztő, hanem 7.990 Ft. Túl vagyok már a bosszankodáson, már csak röhögök az egészen, de tényleg. Újra bemegyek egy T-pontba ezt korrigálni és esélyt adni nekik egy újabb elbaszásra Ja és mellesleg TV az még nincs ...
  10. Menj be egy T-pontba, ott valamennyivel többet tudsz elintézni, velem is nagyon hasonló eset fordult elő, és ott helyben lezárták a megrendelést és felvettek egy újat, ami tényleg működött is - igaz kisebb döccenővel.
  11. A tegnapi nap során elmentem egy T-pontba, ott a segítőkész ügyintéző megnézte a megrendelés állapotát és arról tájékoztatott, hogy valamilyen hiba miatt "megállt" a rendszerben a megrendelésem, javasolta, hogy ezt ne panaszként vegyük fel, hanem zárjuk le a megrendelést és vegyünk fel újat. Ebbe bele is egyeztem, márt csak azért is, mert mondta, hogy most éppen van raktárok a TV, míg ha kivizsgálják a hibás megrendelést, akkor az egy hónapig is eltarthat. Nagyon segítőkész volt, most újra elkezdek reménykedni, hogy hamarosan megjön a várva várt TV.
  12. Véleményem szerint mivel 1.5 éves a TV típusa, lehet, hogy nem egy könnyen tudják beszerezni, de ebben az esetben nem lenne kifizetődőbb az összinteség? Mellesleg nagyon rossz lehet a rendszerük, mert nálam a webes felületen azt jelzi ki, hogy nincs az előfizetésemhez szolgáltatás rendelve (pedig van TV, internet, telefon) és akkor most váltsak vagy hosszabítsam meg, pedig ezt már telefonon megtettem korábban és működik. Ironikus az egészben, hogy mikor felhívom az ügyfélszolgálatot, akkor a gépihang javasol, hogy intézzem az ügyeimet a webes felületen: hol? mikor ott a hozzám kapcsolódó adatok teljesen pontatlanok, értelmezhetetlenek és félrevezetőek! Kiváncsi vagyok arra, hogy egy ilyen nagy telekommunikációs cég hogy engedheti meg magának, hogy ennyire rosszul működjön a rendszere, szvsz a belső rendszerük is egy káosz lehet!
  13. Tisztelt Telekom és Kedves Fórumozó társak! Szeptember 20.-án rendeltem a webes felületen egy Samsung TV-t, zavart, hogy a webes felületen a folyamatban lévő megrendelések között nem láttam ezt az eseményt, ezért felhívtam az ügyfélszolgálatot a rákövetkező szerdán. Ott azt a tájékoztatást kaptam, hogy valamiért nem jött át ez a megrendelés, nem látják, ezért adjam le újra, OK leadtam újra. Két hét múlva újra hívtam az ügyfélszolgáltatot, hogy ismét csak nem látom a megrendelésemet a webes felületen, azt a tájékoztatás kaptam, hogy minden OK, folyamatban van, értesítenek, ha szállításra kerül. Rá egy hétre, mivel nem változott semmi, újra hívtam az ügyfélszolgálatot ahol az alábbi választ kaptam: de jó, hogy hívtam Öket, mert ránéztek és most derült ki, hogy elakadt két informatikai rendszer között a megrendelésem folyamata, azonnal értesítik az IT csoportot és hárítják. Azóta hetente kétszer hívom Öket, de mindig azt a lepattintó üzenetet kapom, hogy IT hiba, javítják és menni fog a TV. ELFOGADHATATLAN ez a hozzáállás és az ügyintézés!!!! Már több mint egy hónapja leadtam a megrendelést és a mai napig ott van a kínálatukban a jelzett készülék, NEM ÉRDEKEL az IT problémájuk, oldják meg, ha két hét nem elég a megoldásra, akkor meg van a véleményem a rendszerükről! üdv, DJ
×
×
  • Új...