Papesz89

Új tag
  • Tartalmak

    2
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

Papesz89 a fórumon

  • Rang
    Tudóspalánta
  1. Szia. Próbáltam az sms-t korábban is de azt írja nem tudják kikapcsolni a szolgáltatást. Telekom mobil alkalmazásban pedig csak vásárlási opciót kínál. Egyébként ez akkor tényleg nem egyszeri adatbőbítés hanem minden hónapban hozzácsapják a számlámhoz?
  2. Sziasztok. Az lenne a problémám, hogy előző hónapban rendeltem az előfizetésemhez Turbo1GB és TURBO3GB "Egyszeri" adatmennyiséget a telekom alkalmazáson keresztül. Én ***** úgy értelmeztem az "egyszeri" szót, hogy az adatmennyiség lejárta után könnyes búcsút veszek a gyors netezéstől a telefonomon, viszont a harminc napos limit lejárta után újra kaptam az sms-t, hogy sikeresen aktiválták a Turbo1gb majd a Turbo3gb adatopciót. Valószínűleg az én hibám, mert nem jártam utána, de egy kis magyarázatra lenne szükségem, hogy akkor hogy is van ez. Illetve hogyan tudom inaktiválni? A válaszokat előre is köszönöm :)