soosi

Új tag
  • Tartalmak

    1
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

soosi a fórumon

  • Rang
    Bronz tag
  1. 2015. november 21.-én kötöttem Magenta1 előfizetésben otthoni IPTV-Telefon-Internet-Mobil telefon szerződést a T-Commal. Az óta csak a mobil telefon számla érkezett meg második unszolásomra (igaz az sem a kért elektronikus úton, hanem nyomtatva...). Az otthoni szolgáltatásokról eddig egy számlát sem kaptam. Többszöri érdeklődésemre a telefonos ügyfélszolgálat csak azt tudja folyamatosan mondani, hogy várjak... A net-es ügyfélszolgálati honlap gyakorlatilag a mai napig nem üzemel rendesen.Meg tudja valaki mondani (akár az illetékesek!), hogy mikor lesz végre rendben a számlázás és a net-es ügyintézés? Mert gondolom egyszer csak megszórnak egy igen nagy összegű, összesített számlával, pár napos fizetési határidőre, ami igencsak kellemetlen mértékű kiadás lesz részemről, és az a szolgáltatót nem fogja érdekelni. Fölöttébb kellemetlen érzés ez új előfizetőként...