Ugrás a tartalomhoz
  • Szeretne hasonló avatart használni? A profilképként felhasználható avatarokat az alábbi linkről tudja letölteni.

    image.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpeg

k.attila

Új tag
  • Tartalmak

    3
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

Profil megtekintések

Nem engedélyezted ezt a funkciót, ezért nem látod, hogy ki tekintette meg a profilodat a közelmúltban.

k.attila eredményei

Kutató

Kutató (2/13)

  1. Időközben megszületett a válasz. Március 30-án jött egy email a Távszámlától, csak részletet idézek belőle: 3. Mi történik, ha április 7-ig nem nyilatkozik, nemmel nyilatkozik vagy véletlenül törölte Távszámla regisztrációját? Ezekben az esetekben, az önkiszolgáló felületeinket érint fejlesztés, illetve új számlázási rendszerünk bevezetése miatt, Ön áprilistól hiteles Telekom otthoni szolgáltatásaira vonatkozó számláit papíron fogja megkapni. Még jó, hogy át sem olvastam, későbbre hagytam. Április 2-án jött egy újabb levél: Sajnálattal tájékoztatjuk, hogy technikai hiba miatt Ön tévesen kapta meg a 2016. március 30-án küldött tájékoztató levelünket, mely miatt ezúton is elnézését kérjük. 2016. április 8-ától a Távszámla szolgáltatás megszűnik, és ezzel párhuzamosan a Magyar Telekom Nyrt. számlakibocsátóként csatlakozik a Díjnet Zrt. számlabemutatási és fizetési rendszerébe, ugyanakkor, ha április 7-ig nem nyilatkozik, vagy nemmel nyilatkozik Telekom otthoni szolgáltatásira vonatkozó számlái - előző levelünkkel ellentétben - nem lesznek papíros alapúak. Fontos, amennyiben Ön most nem nyilatkozik és azt 2016. április 7-ig sem teszi meg, a Távszámla megszűnése miatt 2016. április 8-ától Telekom otthoni és mobil számlái elektronikusan a telekom.hu weboldalon lesznek elérhetőek, melyeket a Belépek menüpont alatt bármikor megnézhet. Megnéztem, 2016-os számlák máris elérhetők, korábbira azt üzeni, hogy próbálkozzunk később. Talán van rá remény, hogy még azok is megjelennek. Gondolom, valahol rájöttek, hogy a papírszámlák kiküldése túl sokba kerülne.
  2. Nincs benne, amit kérdeztem, feltételezgetni én is tudok. Egyértelmű választ várnék. Már vagy 20 éve rendeltem mindkét vezetékes vonalam, akkor még papírszámlák jöttek, amit a Távszámlával tudtam megszüntetni. Most a távszámla megszűnik, elvileg visszaállna a papíros rendszer. Vagy akkor mondja meg valaki, hol lehet letiltani a papírszámlák küldését? A szánalmasan lassú webes rendszerben nehézkes a böngészés, de én nem láttam ilyen opciót.
  3. Számláim csoportos beszedéssel vannak kiegyenlítve, a Távszámlát csak az elektronikus számlabemutatás miatt használtam, mert így a postaládám mentesült a felesleges papíroktól, illetve én is. Nem látom egyértelműen leírva, hogy ha a Távszámla helyett maradnék szimplán a Telekom fióknál, akkor is lenne erre lehetőség? Ennek elvileg az lenne a módja, hogy mondjuk bejelölnék egy opciót, miszerint papír alapú számlát nem kérek! Itt következne az, hogy ilyen opció nincs, vagy csak én nem találom? Ha nincs, miért nem oldják meg, hogy legyen? Vagy mindenképpen a Díjnetet kell választanom, ha a "szemeteléstől" mentesülni szeretnék? Van egyébként Díjnet regisztrációm is, de ettől függetlenül szeretném pontosan tudni, köszönöm előre is.
×
×
  • Új...