Szenyán Zoltán

Új tag
  • Tartalmak

    2
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

Szenyán Zoltán a fórumon

  • Rang
    Tudóspalánta
  1. Tisztelt Telekom ! Ismét itt tenném fel a kérdésemet , tudom ott az írjonnekünk a weboldalon , ahol feltehetem a kérdéseimet. Még is a Facebook oldalt választottam, hisz nincs kedvem , esetleg 30 napot is várni egy egyszerű válaszra. Ma kaptam SMS-t rögtön kettőt is : 'Tisztelt Ügyfelünk! A 132302021 iktatòszàmù bejelentést kivizsgàltuk, vàlaszunkat e-mail cìmére tovàbbìtottuk. Tovàbbiakban is àllunk rendelkezésére. Telekom" Ezzel nincs is gondom,hisz így normális, gond az, hogy az e-mail -t viszont nem kaptam meg! Pedig érdekelne mire is jutottatok ! Választ előre is Köszönöm!
  2. Kb. fél órája újra működik! Azt lehet tudni, hogy a hibát mi okzta?