Tisztelt Ügyfélszolgálat!
2015 augusztusában a vezetékes telefon, a TV, valamint fiam mobil előfizetését (ez utóbbihoz kifejezetten a Magenta 1 könnyebb használatához vásároltunk készüléket) Magenta 1-re váltottam.
Sajnos későn (októberben) derült ki, hogy műszaki okok miatt a szolgáltatás nem üzemelhet.
Azóta többször személyesen, telefonon és írásban is panaszt tettem, hogy ha a Magenta 1 nem működik, a mobilkészülékre sem tartok igényt.
Nem tudom, hogy miért kellene tovább fizetnem egy olyan telefonkészülék részleteit, amelyet nem tudok használni arra a szolgáltatásra, melyet a Telekom könnyelműen megígért nekem, de nem tudták biztosítani.
Véleményem szerint a hibát nem én követtem el, amikor szerződést kötöttem egy olyan szolgáltatásra, amelyről később kiderült, hogy műszaki okok miatt nem valósulhatott meg.
Kérem, szíveskedjenek megkeresésemet olyan szintre eljuttatni, ahol megértik és kezelik panaszomat, mivel úgy vélem, hogy "a telefont megvettem így az már az enyém" nem elégséges indok egy ilyen drága mobiltelefon, és a hozzá megrendelt szolgáltatás nem működése esetében.
Köszönöm.