-
Szeretne hasonló avatart használni? A profilképként felhasználható avatarokat az alábbi linkről tudja letölteni.
-
Tartalmak
7 -
Csatlakozás időpontja
-
Utolsó látogatás
Profil megtekintések
1317 profilmegtekintés
levi81 eredményei
Tudóspalánta (3/13)
-
"a pirosak pedig nem tudnak segíteni, ha Ténél vettétek a telót" Ennek ellenére a "József" nevű Té-s ügyfélszolgálatos ezt javasolta. Mi sem nagyon hittünk neki (bocs Józsikám), de megpróbáltuk, hátha (levelet még nem kaptunk tőlük). "akkor ők adják a feloldókódot, mindegy, hogy most melyik szolgáltatónál vagytok" Ezzel Mi is tisztában voltunk. "először kérjétek le a *#06# kóddal az IMEI-t (SIM nélkül vagy Tés SIM-mel használva a telót" Ezen már 2019-01-22-én túl voltunk. "ha más IMEI-t kaptok, mint amit elküldtetek" Nem, minden esetben ugyanazt az IMEI-t kaptuk, hisz az IMEI a telefont azonosítja. De vannak újabb fejlemények: 2019 január 26-án, 10:24-kor az alábbi levelet kaptuk az "online csatornák csoport" egyik ügyintézőjétől: KEDVES ELŐFIZETŐNK! Köszönjük, hogy Ügyfélszolgálatunkhoz fordult. Tájékoztatjuk, hogy a készülék hálózati függetlenítési kérelmét elutasítottuk, mert rendszereink alapján az említett IMEI számhoz tartozó készülék kártyafüggetlen. Mivel kizárólag a Magyar Telekomnál vagy jogelődeinél vásárolt és hálózati zárral ellátott készülékekre végezhető el a SIM lock feloldás, úgy a külső szervizben cserélt készülék igazolása szükséges a feloldás elindításához, ezért a készüléket csak személyes ügyfélszolgálatunkon tudja hálózatfüggetlenné tenni. Abban az esetben ha készüléke nem esett át garanciális javításon, úgy a hiba szoftveres eredetű, így kérjük, kérdésével kapcsolatosan forduljon készüléke gyártójához, valamint szakszervizéhez. Együttműködését ezúton is köszönjük. Javasoljuk, hogy látogasson el a Gyakori kérdések oldalra. Böngésszen témakörök (pl. ügyintézés, megrendelés, készülék- és műszaki beállítások, elektronikus számla, aktuális ajánlatok), keressen kulcsszavak alapján honlapunkon, ahol legtöbb kérdésére választ talál. De ennek - hogy "az említett IMEI számhoz tartozó készülék kártyafüggetlen" - ellenére a topiknyitó hozzászólásomban szereplő üzenet fogadott. 2019 január 28-án olvastuk a fent említett levelet és nem igazán örültünk neki. Kollégám bement az egyik GSM-boltba, utánaérdeklődni a függetlenítés költségének - nemleges választ kapott, ezt a típust csak a szolgáltató tudja. Külföldi függetlenítő oldal meg 40$-os díjjal kalkulált. Az IMEI24 nevű oldal szerint pedig: "T-MOBILE factory locked" státuszúnak titulálta a telefont. Ezek után kollégám - dél környékén - befáradt a helyi Telekom-kirendeltségbe, ahol újra eljátszották a 2019-01-22-én már végigjárt lépéseket - az ott levő ügyintéző 1 napos türelmet kért (e-mail címet, telefonszámot nem kért). Közben az "online csatornák csoport" egy másik ügyintézőjétől egy újabb levelet kaptunk (12:46-kor): TISZTELT ************! Köszönjük, hogy levelével ügyfélszolgálatunkhoz fordult. Kérjük, a probléma megoldása érdekében keresse fel az Önhöz legközelebbi Üzletünket, ahol kollégáink állnak rendelkezésére. Bízunk abban, hogy válaszunkkal a segítségére lehettünk! Együttműködését köszönjük! Hát kösz, de akkor már ott voltunk... A mai - 2019-01-29 - nap 07:46-kor végre megkaptuk a várva várt kódot: Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy a megadott IMEI számhoz: *************** a feloldó kód rendelkezésre áll: XXXXXXXXXXXXXXXXXXXX . A készüléken elvégzendő feloldás leírása a www.telekom.hu/fuggetlenites weboldalon található. Üdvözlettel: Telekom Hozzáteszem az ebben az SMS-ben (amit ugyanarra a telefonszámra küldtek, mint a 2019-01-24-én 17:33-kor keltet) szereplő IMEI kód PONTOSAN ugyanaz volt, amit 2019-01-22-én megadtunk, és 2019-01-24-én 17:33-kor kelt SMS-ben elutasítottak! Megadtuk a feloldó-kódot és - láss csodát! - működött! Szóval így lett egy elvileg "1 munkanapon belül" elvégezhető műveletből egy hetes, így lett egy "kártyafüggetlen" telefonból végül feloldókóddal feloldható.
-
Némi kiegészítés: kb. fél órája cseteltem a Telekom ügyfélszolgálatával. Ott egy "József" nevű ügyfélszolgálatos azt javasolta, hogy: próbáljuk meg 3. SIM-kártyával (a régi Telekomos SIM-kártya már nem él, másik SIM-kártyával meg még nem áll módunkban kipróbálni) érdeklődjünk a *****fone-nál (az ügyfélszolgálati e-mail címükre írtunk levelet) Továbbá érdekes, hogy a *****fone-tól meg az alábbi SMS-t kaptuk még 2019-01-21-én, a a +36707001114-es telefonszámról: "T. Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy számhordozása 2019-01-21 23:59-ig valósul meg. A 30zzzzzzz hívószám aktiválásához, kérjük indítson egy hívást az időablak végén!"" Ez azért érdekes, mert az ebben az SMS-ben szereplő telefonszám teljesen más, mint a számhordozással a Telekomtól a *****fone-hoz átvitt szám.
-
Kedves fórumozók, adott egy kollégám Nokia Lumia 635-ös telefonja Windows 8.1-es operációs rendszerrel. A telefon eredetileg Telekomos közületi, majd lakossági előfizetésű volt, számhordozással viszont át lett víve a *****fonhoz. A számhordozás elvileg megtörtént, viszont az új SIM-kártya behelyezése és a PIN-kód sikeres megadása után az alábbi üzenet fogad: Ez a készülék csak egy megadott mobilszolgáltató hálózatán használható. A feloldókódot a mobilszolgáltatójától szerezheti be. Még 10 kísérletet tehet. 2019-01-22-én próbáltunk feloldó kódot igényelni a https://www.telekom.hu/lakossagi/ugyintezes/segitunk/kartyafuggetlenites-kod-keres oldalon egy másik telefonszámra, de az ígért "1 munkanapon belül" nem kaptunk SMS-t. Ezért 2019. január 24-én 10:41-kor az alábbi kérdéssel fordultunk a Telekom ügyfélszolgálatához: Tisztelt cím, korábbi előfizetésemet számhordozással (+3630xxxxxxx) vittem át *****fone-hoz, viszont a megvásárolt SIM-kártya behelyezése után készülék feloldó kódot kér. 2019-01-22-én próbáltam feloldó kódot igényelni (https://www.telekom.hu/lakossagi/ugyintezes/segitunk/kartyafuggetlenites-kod-keres ) a +3630yyyyyyy-es telefonszámra, de a mai napig nem kaptam SMS-t. A telefon IMEI-kódja: *************** Kérném a feloldókódot vagy nemleges válasz esetén az elutasítás okát! Várom mielőbbi megtisztelő válaszukat, üdvözlettel: ....... Erre 2019-01-24-én 17:33-kor az alábbi SMS-t kaptuk: Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy a megadott IMEI-szám: *************** alapján a készülékén nincs hálózati korlátozás, készüléke minden hazai szolgáltatói SIM-kártyát elfogad. Üdvözlettel: Telekom Ennek ellenére a telefonon továbbra is ez az üzenet mutatkozik. 2019-01-26-án 11:06-kor írtunk levelet az ügyfélszolgalat@telekom.hu címre, de idáig választ még nem kaptunk Kérdésünk az lenne a tisztelt közösséghez, hogy ilyenkor mi a teendő? Kihez fordulhatunk még segítségért? Megtisztelő válaszaitokat előre is köszönjük.
-
levi81 elkezdte követni Függetlenítés számhordozás után -t
-
ADSL-lel sem volt különösebb bajunk, csak nyáron, a viharok idején húzgálta meg a szél a légkábel kötéseit - ilyenkor szegény Thomson modem próbálta magát újracsatlakoztatni - eredménytelenül, így az már szerelőembert igényelt. Viszont ha már a jómunkásemberek széttúrták az egész utcánkat, hogy ne legyen hiábavaló a munkájuk és átköttettük (ugyanolyan sebességű csomaggal). De közben vannak további tapasztalataim: A VOIP és az IPTV DHCP-n keresztül kapja az IP-címet - az nem változott, csak az Internet, ami PPPOE-s. Készítettem egy Python-szkriptet (http://pastebin.com/ZjeZdb4n ), amivel tudom monitorozni az optikai interfészt - nem változnak az értékek jelentősen
- 844 válasz
-
- netmánia1000
- optika
-
(és még 3 )
Címkék:
-
Mint 2016-03-09-én 20:20-kor kelt kérdésemben már kifejtettem: a jelenség az, hogy az újonnan bekötött, optikai hálózatra csatlakozó modem, minden nap, hajnalban új, publikus - az Internet irányából látható - IP-címet kap. Amiért engem ez kicsit frusztrál szimpla megszokásból van (éppen ezért nem zargatom a helpdesket, kisebb gondjuk is nagyobb annál): Ez a régi ADSL-netünknél nem fordult elő (ott egy IP-cím akár hetekig is megmaradt) Rendszergazdaként egy általam felügyelt rendszert csak úgy érek el, ha a rendszer tűzfalán átengedem az otthoni Telekomos net IP-címét. Ezt havonta manuálisan kicserélni (mert az iptables nem kezeli a dinamikus hosztnév változásait) nem probléma, de naponta már melós (és a lustaság fél egészség )
- 844 válasz
-
- netmánia1000
- optika
-
(és még 3 )
Címkék:
-
Az Internet PPPOE-t használ. Mivel annyira nem vészes dologról van szó (a család ezt észre sem veszi, csak nekem furcsa kissé), ezért még nem hívtam őket. Egy szimpla kis shell-szkriptet írtam volna rá, ami időnként lekérné az optikai interfész adatait, de ennek a webes interfészét már eléggé átszövi a Javascript, így kissé bonyolultabb
- 844 válasz
-
- netmánia1000
- optika
-
(és még 3 )
Címkék:
-
Kedves sorstársaim! Nemrégiben - 2016-02-10-én - váltottunk ADSL-ről optikai kábelre. Kaptunk mellé egy Huawei EchoLife HG8245H GPON ONT-t (Hardver verzió: 494.B, szoftver verzió: V3R013C10S108). Megy, működik, de észrevettem egy jelenséget, ami ADSL-nél nem fordult elő (vagy legalábbis nem ilyen sűrűségben). Tehát a jelenség: napi szinten - közel azonos időszakban - új IP-címet kap az ONT. Beállítottam egy DDNS-t, és egy külső - a Telekom hálózatán kívüli - szerverről figyeltem a változásokat. Az alábbi időpontokban kaptunk új IP-címet: 2016-03-02 03:11:01 2016-03-02 03:32:01 2016-03-02 03:41:01 2016-03-02 04:02:02 2016-03-02 05:43:01 2016-03-03 04:07:02 2016-03-03 05:06:02 2016-03-03 05:07:02 2016-03-03 05:08:02 2016-03-03 05:09:02 2016-03-03 14:28:01 2016-03-03 14:29:02 2016-03-04 03:12:02 2016-03-04 03:14:02 2016-03-04 03:15:02 2016-03-04 03:29:01 2016-03-04 03:30:01 2016-03-04 03:37:01 2016-03-04 03:38:01 2016-03-04 03:39:01 2016-03-04 03:41:02 2016-03-04 04:53:02 2016-03-05 04:17:01 2016-03-05 05:03:01 2016-03-05 05:05:01 2016-03-05 05:18:01 2016-03-06 03:32:01 2016-03-06 05:43:02 2016-03-06 09:41:01 2016-03-06 09:42:01 2016-03-07 04:38:02 2016-03-07 05:18:01 2016-03-08 03:12:01 2016-03-08 03:43:01 2016-03-08 05:43:01 Tehát minden nap kb. 3 és 5 óra között. Hogy kizárjam az energiatakarékosságból történő esetleges bontásokat, kikapcsoltam az "Energy Saving"-et.(System Tools > Advanced Power Management). Hogy kizárjam a hálózati forgalom esetleges hiánya miatti bontásokat, az ONT mögött levő, switchként és AP-ként funkcionáló Linksys WRT54GL eszközből - melyen DD-WRT firmware foglal helyet - percenként kiküldök 10 darab ICMP echo requestet. De mindez nem hatotta meg. Az ONT naplója 2016-02-10 óta nem ír változást. Az optikai interfész adatai - per pillanat (mivel se Telnet, se SSH, se SNMP nem áll rendelkezésere a privát hálózat irányából, a webes interfész meg nem eléggé szkriptelhető ) - a referenciaértékeknek megfelelnek: TX Optical Power: 2.49 dBm (0.5 és 5 dBm között) RX Optical Power: -20.41 dBm (-27 és -8 dBm között) Working Voltage: 3359 mV (3100 és 3500 mV között) Bias Current: 8 mA (0 és 90 mA között) Working Temperature: 28 °C (-10 és +85 °C között) Szóval kérdéseim: Más is találkozott ezzel a jelenséggel? Ez valami eszközbeli dolog, a hálózat okozhatja, vagy a kedves T bontja időnként a kapcsolatot? Megtisztelő válaszaitokat előre is köszönöm.
- 844 válasz
-
- netmánia1000
- optika
-
(és még 3 )
Címkék: