drKotasz

Új tag
  • Tartalmak

    1
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

drKotasz a fórumon

  • Rang
    Bronz tag
  1. Üdvözletem! Olyan problémám lenne, hogy augusztus elején meghosszabított hűség és csomagváltás miatt a TVGO alkalmazást ingyen használhattam. A T-pontban kapott elérhetőségekkel remekül működött. Aztán egy kis ideig nem használtam. Próbáltam újra belépni de jelszót kért ismét. Próbálkoztam a korábban megadott jelszóval nem engedett be, mikor módosítani próbáltam először azt írta ki hogy a szerver enem elérhető. Most meg mikor engedte módosítani a jelszavamat és próbálok belépni akkor azt írja hogy a "A megadott felhasználó nem létezik, kérjük ellenőrizd a regisztrációdat!". Megpróbáltam újra regisztrálni de nem engedi mert az email címem már regisztrálva van. Próbáltam már mobilról és IE böngészőről is belépni. Sehogy sem enged. A mobilon Android van. De aug elején ragyogóan működött. Nem értem most mi lehet a gond. Esetleg valamilyen tipp vagy ötlet? Köszönöm a segítséget és a válaszokat előre is! Üdv, Attila