KatEdi79

Tag
  • Tartalmak

    76
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

Bejegyzések, amit KatEdi79 posztolt


  1. Sziasztok!

    Nemrég aktiváltam az új feltöltési kedvezményt(3000 Ft feletti feltöltés esetén 50 perc hálózaton belül, amit 7 napon belül használhatok fel). Mai napon 5000 Ft-ot töltöttem SIM-kártyámra, majd ezek után felhívtam a legjobb barátnőmet, akinek ugyan 20-as a száma, de nemrég áthordozta a Telekomhoz, így ingyen beszéltem vele. Ezek után lekérdeztem a *111#-en keresztül a 1, 1, 1, 4, 1 menüpontokat és azt a választ kaptam, h amennyiben rendelkezek feltöltési kedvezménnyel, úgy a kedvezményes egyenleget már felhasználtam. Mától indult el a kedvezmény, a barátnőmmel még csak 1 percet beszéltem, tehát nem járhatott le a kedvezményes egyenlegem. Esetleg valaki itt a fórumban tudna nekem segíteni, tanácsot adni, kihez forduljak? Köszi!


  2. Sziasztok!

    A feltöltési bónusz kedvezménnyel kapcsolatban szeretnék érdeklődni.

    A legutóbbi feltöltés során 5000 Ft-tal töltöttem fel az egyenlegemet(most 5391 Ft), így 50 perc ingyenes beszélgetést kaptam ajándékba, amelyből 16 percet beszéltem ingyen. Ehhez képest a kimenő hívások időtartama 21 perc és 13 mp. Kérdés: Hová lett akkor 5 perc? Eddig 3 számot hívtam ingyenesen hálózaton belül.

    Köszönöm a segítséget előre is!

     

    Üdv. KatEdi79


  3. Sziasztok!

    Emlékeztetőül:

    Szeretnénk tájékoztatni, hogy rendszereink alapján a megadott hívószámon 2018. február 14-én sikeresen megtörtént az adategyeztetés.

    Amennyiben a továbbiakban az esedékes adategyeztetés elvégzésére felszólító SMS értesítés érkezik készülékére, úgy azt figyelmen kívül hagyhatja.

    A fenti 2 mondat a Telekom által küldött válasz e-mailből származik, miután én írtam nekik a fenti témával kapcsolatban.


  4. Sziasztok!

    Az Önkiszolgálón próbáltam meg lekérdezni SIM-kártyám rendelkezésre állásának idejét(amit a *102#-tel is le tudtam volna kérdezni) és a hívószám lekötési időt(ami a rendelkezésre állási idő lejártát követő 90 nap), de azt írta ki a telefonom, hogy "elnézést kérünk, kérését technikai okok miatt nem tudtuk teljesíteni". Ez miért van így? Köszi!


  5. Sziasztok!

    Ugyan én már megcsináltam határidőre az adategyeztetést, nem rólam van szó.

    Értesültünk már arról, hogy sokan nem egyeztették adataikat 2017.06.30-ig, ezért mind a 3 szolgáltató meghosszabbította 3 hónappal az adategyeztetés határidejét(2017.09.30.). Mi a helyzet akkor, ha valaki addig sem végzi el az adategyeztetést, akkor a telefonszáma megszűnik?

    Előre is köszi! KatEdi79