Ugrás a tartalomhoz
  • Szeretne hasonló avatart használni? A profilképként felhasználható avatarokat az alábbi linkről tudja letölteni.

    image.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpeg

KatEdi79

Tag
  • Tartalmak

    85
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

Bejegyzések, amit KatEdi79 posztolt

  1. Sziasztok!

    Nokia 130-as telefonom van, és olyan funkció található rajta, hogy "számszűrés". Ez mit jelent? Oda kell beírni azokat a számokat, amelyek számára nem vagyok elérhető? Az exbarátom számát is letiltottam,ennek ellenére ma 2 alkalommal is próbált hívni. Mit csinálok rosszul? Köszi előre is.

  2. Sziasztok!

    Nemrég aktiváltam az új feltöltési kedvezményt(3000 Ft feletti feltöltés esetén 50 perc hálózaton belül, amit 7 napon belül használhatok fel). Mai napon 5000 Ft-ot töltöttem SIM-kártyámra, majd ezek után felhívtam a legjobb barátnőmet, akinek ugyan 20-as a száma, de nemrég áthordozta a Telekomhoz, így ingyen beszéltem vele. Ezek után lekérdeztem a *111#-en keresztül a 1, 1, 1, 4, 1 menüpontokat és azt a választ kaptam, h amennyiben rendelkezek feltöltési kedvezménnyel, úgy a kedvezményes egyenleget már felhasználtam. Mától indult el a kedvezmény, a barátnőmmel még csak 1 percet beszéltem, tehát nem járhatott le a kedvezményes egyenlegem. Esetleg valaki itt a fórumban tudna nekem segíteni, tanácsot adni, kihez forduljak? Köszi!

  3. Sziasztok!

    A feltöltési bónusz kedvezménnyel kapcsolatban szeretnék érdeklődni.

    A legutóbbi feltöltés során 5000 Ft-tal töltöttem fel az egyenlegemet(most 5391 Ft), így 50 perc ingyenes beszélgetést kaptam ajándékba, amelyből 16 percet beszéltem ingyen. Ehhez képest a kimenő hívások időtartama 21 perc és 13 mp. Kérdés: Hová lett akkor 5 perc? Eddig 3 számot hívtam ingyenesen hálózaton belül.

    Köszönöm a segítséget előre is!

     

    Üdv. KatEdi79

  4. Sziasztok!

    Emlékeztetőül:

    Szeretnénk tájékoztatni, hogy rendszereink alapján a megadott hívószámon 2018. február 14-én sikeresen megtörtént az adategyeztetés.

    Amennyiben a továbbiakban az esedékes adategyeztetés elvégzésére felszólító SMS értesítés érkezik készülékére, úgy azt figyelmen kívül hagyhatja.

    A fenti 2 mondat a Telekom által küldött válasz e-mailből származik, miután én írtam nekik a fenti témával kapcsolatban.

×
×
  • Új...