Davajava

Tag
  • Tartalmak

    1
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

Davajava a fórumon

  • Rang
    Ezüst tag
  1. Sziasztok! Nem rég váltottunk hoppá plusz családi csomagra, amibe a vonalas előfizetés is beletartozik, amit eddig nem vettünk igénybe. Pár héttel ezelőtt beszereltük és a vonal működik, azonban a következő hibát tapasztaljuk: - először semmilyen telekom-on kívüli hálózatból érkező mobil vagy vezetékes készülékről érkező hívást sem kapcsolt, a hívó felek az alábbi gépi szöveget hallották: " a hívott számon előfizető nem kapcsolható" - ezt a hibát bejelentettük, amit fel is vettek és megerősítette a call center, hogy ő is lát valami problémát. Ezután 1-2 nappal kaptunk egy sms-t arról, hogy a hibát elhárították. - ezt követően már 20-as telefonról pl lehetett hívni a számot, de egyéb vezetékes irányból továbbra is fennáll a probléma. Ismét az ügyfélszolgálathoz fordultunk, a call center azt mondta, hogy valószínűleg a korábbi probléma ismét fennáll. Ezt követően kaptunk értesítő sms-t, hogy nem találtak hibát. Így most ott tartunk, hogy két bejelentést követően a hibaközpont álláspontja az, hogy nincs hiba, de tapasztalataink alapján a korábbi gond továbbra is fennáll, azaz a rokonság különböző vonalas számokról nem éri el a telefonszámunkat. A kérdésem ez lenne: tapasztalt-e valaki ehhez hasonlót, van-e bármiféle ötlet a megoldásra? Előre is köszönöm!