Bocsi, nem tudom, hogy itt válaszol-e valaki, de ide is beírom:
Sziasztok. Fontos lenne választ kapnom!
Ma voltam bent az egyik budapesti irodában és nem sikerült sem ott, sem online felületen elvégezni az adategyeztetést... Gondolom azért, mert nem az én nevemmel volt a szerződés kötve, hiszen már évekkel ezelőtt, ajándékba kaptam a kártyát, egy másik telefonnal.
Mi lenne a teendőm? A telekomos kollégák sem tudtak segíteni, ilyenkor most mit tegyek? Nem szeretném a számot elveszíteni, mert mindenhol ez van beírva kapcsolati elérhetőségemnek.
Azt hittem, ez az egyeztetés arra van, hogy a jelenlegi tulajt megtudják. Akkor viszont nem lenne célszerű, ha engedélyezve lenne, hogy be tudjam írni az adataimat a rendszerbe, hiába más neve volt ott eddig? Biztos vagyok benne, hogy már öt éve (vagy még több is) használom a számot...
Valaki meg tudja írni, hogy mi kell ahhoz, hogy sikeres legyen az egyeztetés, de a számomat is meg tudjam tartani?
Órák óta próbálom a telefonos kollégákat is elérni, de nem kerülök sorra. Gondoltam bemegyek, de ott sem jártam sikerrel. Kellene valami segítség.
Köszi szépen,
OA