adrienn.b

Tag
  • Tartalmak

    1
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

adrienn.b a fórumon

  • Rang
    Új tag
  1. Nekem is pontosan ugyanez a problémám, Netplusz L csomagom volt mar hónapok óta, viszont amikor beharangozták, hogy a régi csomagok megszűnnek, helyette újak lesznek, online lemondtam, és megvásároltam a Maraton 4gb-ot. A hónapfordulón azonban a lemondás ellenére ismét aktiválták a netplusz L-es adatfogalmat, akkor nem szóltam miatta. Ebben a hónapban pont emiatt nem töltöttem annyit a kártyámra, hogy le tudták volna vonni a régi csomagom árát, meg amúgy is volt még 2Gb a Maratonból. Kaptam az smst, hogy nincs elegendő egyenlegem, majd újra aktiválják, ha lesz... (amit ugye online lemondtam....?!) Bementem ügyfélszolgálatra, hogy mégis mit csinálnak... ott a rendszer szerint nincs aktív mobilinternet csomagom... online, ill az alkalmazás is mutatja a Maratonból fennálló 2 GB-ot... az ügyfélszolgálaton, és a honlapon is bejelntettem a panaszt, ezt elvileg 30 napon belül kivizsgálják, utána megyek a fogyasztóvédelemhez... pláne így, hogy nem egyedi eset, hanem mondjuk ki csoportos lehúzásról van szó.