Attys

Tag
  • Tartalmak

    21
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

Attys a fórumon

  • Rang
    Tudományos főtag
    10+
    10+

    Népszerű

    Népszerű vagyok, a fórum indulásától a kérdéseimre, válaszaimra ennyi elismerést kaptam a fórumtagoktól.

  1. A Huawei Mate 10 Pro kétkártyás készülékemben bekapcsoltam a 4G hangot, de nem tudom, hogy ezzel aktív-e vagy sem a szolgáltatás, mert nem találok semmi információt erről. Valaki tudja, hogy lehet ezt aktiválni? BLA-L29 modell, 8.0.0.150 build van rajta. A készüléket nem a Telekomtól vettem.
  2. Haza érve elővettem az MT azonosítóm és készültem telefonálni, de előtte rálestem az FTP-re és láss csodát minden fájl látszik, aminek kell. Ki is tudtam cserélni az index.htm fájlt. Kár, hogy semmilyen módon nem kommunikáltak vele erről!
  3. Most nem vagyok otthon, de sem SMS sem e-mail nincs a szolgáltató felöl erről, így sd kezdetü azonosító sincs. No mindegy. Majd este hívom őket.
  4. Mitől kiegészítő szilgáltatás a webfelület és a hozzátartozó tárhely? A kezdetektől része az előfizetésemnek. A Tkom oldalon felsorolt kiegészítő szolgáltatások (pl. hangposta, hívószám kijelzés, mobilparkolás, mobil szerencsejáték, STB.) felsorolásában nincs benne.
  5. Utoljára júliusban kaptam SMS-t a T-komtól. Most nem küldtek! Lehet át***** az ügyfélszolgálatos?
  6. Kilenc nap telt el a telefonos bejelentésem óta és semmi nem történt még! Ráadásul nem tudom milyen referencia számra vagy mire kéne hivatkozni, ha ezt megpanaszolom.
  7. Más esetben, ha írtam ilyen hibabejelentőt, kaptam egy automatikus visszajelző e-mailt, amit most nem. Ma sikerült telefonon bejelentenem. Mondjuk már az is nehézségbe ütközött, hogy a vonal másik végén megértse a technikus, hogy az FTP és a webtárhely/felület nem e-mail tárhely. Semmilyen ismerete nem volt a gonddal kapcsolatban. De leadta a hibajegyet. Talán lesz belőle valami.
  8. btz: Első mondatoddal megfogtad az írásom lényegét! Nem mindegy, hogy minek nevezem? Írtam egy a kapcsolatfelvételnél kitölthető hibabejelentős izébizbaszt! Most jobb? Nem mellesleg így ér véget a szöveg az Internet hibabejelentés című oldalukon: Természetesen e-mailben is bejelentheted a meghibásodást. Ebben az esetben 1-3 napon belül felvesszük veled a kapcsolatot. Azért más a formátum, mert a kedvedért CTRL+C CTRL+V alkalmazásával másoltam ide változatlan formában.
  9. A tárhelyem azóta is kax! Azt hiszem 13 nappal ezelőtt írtam hibajegyet a T-komnak és még azóta semmi választ nem kaptam. Sajna a munkám miatt nem igen tudom felhívni őket, mert későn érek haza. Még nem tudom mi lesz, de ha nem reagálnak, akkor lehet szerződés bontás lesz a vége elégtelen szolgáltatás címén! Úgyis tele a ... velük, mert 800 méternyire az egyik központjuktól 30-as DSL-t tudtak csak biztosítani, úgy hogy előtte a kollégájuk még 50-est ajánlott. Teszik ezt egy olyan korszakban, amikor már lassan minden más szolgáltatónál 100 a minimum!
  10. Ott swmmi, mint valami varázslat volna.
  11. Köszöönm! Filezilla alatt sikerült és lát mindent a kliens a szerveren. TC alatt is sikerült és látom a szerver tartalmát.
  12. Nem, más nincs.
  13. Akkor ezt szolgáltatói oldalról lehet csak helyrehozni? Bár lehet megöregszek, mire jelentkeznek.
  14. Mosxt kipróbáltam, és FileZilla alatt is üresnek látom a public_html mappát
  15. Mikor kavarodhatott össze? Felléptem üres volt. De az index.html - bár nem látom FTP-n ott van, mert ha megnyitod a lapom helyét kiad egy régi oldalt. A weboldal direktbe elérhető, lásd fentebb. Egyébként írtam nekik. Várom a válaszukat.