-
Tartalmak
21 -
Csatlakozás időpontja
-
Utolsó látogatás
-
A Huawei Mate 10 Pro kétkártyás készülékemben bekapcsoltam a 4G hangot, de nem tudom, hogy ezzel aktív-e vagy sem a szolgáltatás, mert nem találok semmi információt erről. Valaki tudja, hogy lehet ezt aktiválni? BLA-L29 modell, 8.0.0.150 build van rajta. A készüléket nem a Telekomtól vettem.
-
Attys elkezdte követni Huawei Mate 10 pro DS VoLTE bekapcsolása-t
-
Haza érve elővettem az MT azonosítóm és készültem telefonálni, de előtte rálestem az FTP-re és láss csodát minden fájl látszik, aminek kell. Ki is tudtam cserélni az index.htm fájlt. Kár, hogy semmilyen módon nem kommunikáltak vele erről!
-
Most nem vagyok otthon, de sem SMS sem e-mail nincs a szolgáltató felöl erről, így sd kezdetü azonosító sincs. No mindegy. Majd este hívom őket.
-
Mitől kiegészítő szilgáltatás a webfelület és a hozzátartozó tárhely? A kezdetektől része az előfizetésemnek. A Tkom oldalon felsorolt kiegészítő szolgáltatások (pl. hangposta, hívószám kijelzés, mobilparkolás, mobil szerencsejáték, STB.) felsorolásában nincs benne.
-
Utoljára júliusban kaptam SMS-t a T-komtól. Most nem küldtek! Lehet át***** az ügyfélszolgálatos?
-
Kilenc nap telt el a telefonos bejelentésem óta és semmi nem történt még! Ráadásul nem tudom milyen referencia számra vagy mire kéne hivatkozni, ha ezt megpanaszolom.
-
Más esetben, ha írtam ilyen hibabejelentőt, kaptam egy automatikus visszajelző e-mailt, amit most nem. Ma sikerült telefonon bejelentenem. Mondjuk már az is nehézségbe ütközött, hogy a vonal másik végén megértse a technikus, hogy az FTP és a webtárhely/felület nem e-mail tárhely. Semmilyen ismerete nem volt a gonddal kapcsolatban. De leadta a hibajegyet. Talán lesz belőle valami.
-
btz: Első mondatoddal megfogtad az írásom lényegét! Nem mindegy, hogy minek nevezem? Írtam egy a kapcsolatfelvételnél kitölthető hibabejelentős izébizbaszt! Most jobb? Nem mellesleg így ér véget a szöveg az Internet hibabejelentés című oldalukon: Természetesen e-mailben is bejelentheted a meghibásodást. Ebben az esetben 1-3 napon belül felvesszük veled a kapcsolatot. Azért más a formátum, mert a kedvedért CTRL+C CTRL+V alkalmazásával másoltam ide változatlan formában.
-
A tárhelyem azóta is kax! Azt hiszem 13 nappal ezelőtt írtam hibajegyet a T-komnak és még azóta semmi választ nem kaptam. Sajna a munkám miatt nem igen tudom felhívni őket, mert későn érek haza. Még nem tudom mi lesz, de ha nem reagálnak, akkor lehet szerződés bontás lesz a vége elégtelen szolgáltatás címén! Úgyis tele a ... velük, mert 800 méternyire az egyik központjuktól 30-as DSL-t tudtak csak biztosítani, úgy hogy előtte a kollégájuk még 50-est ajánlott. Teszik ezt egy olyan korszakban, amikor már lassan minden más szolgáltatónál 100 a minimum!
-
Ott swmmi, mint valami varázslat volna.
-
Köszöönm! Filezilla alatt sikerült és lát mindent a kliens a szerveren. TC alatt is sikerült és látom a szerver tartalmát.
-
Nem, más nincs.
-
Akkor ezt szolgáltatói oldalról lehet csak helyrehozni? Bár lehet megöregszek, mire jelentkeznek.
-
Mosxt kipróbáltam, és FileZilla alatt is üresnek látom a public_html mappát
-
Mikor kavarodhatott össze? Felléptem üres volt. De az index.html - bár nem látom FTP-n ott van, mert ha megnyitod a lapom helyét kiad egy régi oldalt. A weboldal direktbe elérhető, lásd fentebb. Egyébként írtam nekik. Várom a válaszukat.