-
Tartalmak
14 -
Csatlakozás időpontja
-
Utolsó látogatás
-
De most komolyan kb az elmúlt fél évben 15 alkalommal volt, hogy be telefonáltam és szerintem ugyan az a hiba áll fent és senkinek nem jutott eszébe ott bent hogy talán van valami fizikai probléma is? Régebben azért pár hetet vagy 1 hónapot is kibírt ,de hogy most már heti 4-5 alkalom van ez!
-
MEGINT ÚJ FEJLEMÉNY! 17 perce megint volt egy vonal szakadásom ! 2 nap alatt megint vesztett több mint 2 mbps-mot a netem. Kabaré és a *****...m ki van az egésszel! Hétfőn megint felhívom őket. ha nem jön ki egy szerelő és nem cserél kábelt vagy modemet vagy mindkettőt nem fizetem be a számlát!
-
Mindenféle képen jelezni fogom , hogy mi történt és még egyszer ezer hála a sok infóért !
-
Ma reggel megint volt egy újraindulás, de most kicsit javítottak az előzőhöz képest!
-
Igen semmit nem csináltam vele. Ma reggel az volt , hogy el kezdett villogni a SERVICE led , aztán volt egy újraindulás vagy pontosan nem tudom mi történik ilyenkor ,de mentem dolgozni így nem volt időm reggel ezzel foglalkozni. Délben hazajöttem ebédelni akkor megint volt 1 ,de most nem villogott a Service led hanem kialudt minden led és aztán sorban világított fel. 1- POWER 2- ACESS 3- TELEPHONE 3-INTERNET
-
3 napja volt az volt, a modem visszaállt alap helyzetre és új jelszót kellett generálnia a telekomos ügyintézőnek.
-
Ma már megint 2x újra indult a modem magától. Beléptem a http://192.168.1.254-be és látszik hogy újraindul mindig a számláló IPv4 Online Duration és a IPv6 Online Duration -nál is . Nemrég felhívtam a 1414-et hogy szakadozik a net , azt mondták látják hogy gond van és kivizsgálják !
-
Minden led kialszik a modemen és sorban villognak fel mintha áramtalanítottam volna.
-
Egy utolsó kérdés ha lehetne tőled mivel te most többet mondtál az egészről mint a telekom 20 hívás után. Szerinted mire hivatkozzak akkor , ha ne a sebességre , modemre már tettem bejelentést az újraindulások miatt azt se vettek figyelembe.
-
Kb 2 hónapja volt kint egyik ismerősnek a faterja aki szerelő a Thome-nál. Rádugott egy műszert a kábelre ő is azt mondta hogy gyenge.Felhívott egy belsős számot a céges telefonjáról és mondta hogy mennyire állítsák fel. 2 perc és megint 8 mbps volt, de az is max 1 hétig tartott.
-
Igen ugyan azon , sőt neki vagy 4 évvel hamarabb lett bekötve és a modeme is sokkal régebbi!
-
Maga az épületben kb 20 éves telefonkábel van , nekem kb 2.5 éve kötötték be. Földszinten vagyok a doboztól kb 5 méter maximum. Holnap reggel be fogok ismét telefonálni, hogy valami csináljanak mert ez nem állapot. Havonta több mint 40 ezer forintot fizetek be nekik és rá se b....nak az egészre.
-
Köszönöm a segítséget! Az a baj, hogy egyszer felállítják egyszer nem, mint írtam is ma reggel azt volt , hogy letudtak egy sms-el hogy nincs hiba kész! A csavar még a történeten , hogy ez egy társas ház és a szembe szomszédnak ugyan ez a nete van és nála ez nem jelentkezik!
-
Üdv! Valakinek lenne valami ötlete a következő jelenségre? Az internet folyamatosan veszít a sebességéből. Betelefonálok a 1414-re akkor pár napig visszaállítják, de minden nap veszít a sávszélességből és a maximum 8-ról vissza áll 4.5-re. A legjobb, ígértek modem cserét mivel az is magától újra szokott indulni,de az végül nem kellett- mert kivizsgálták és más volt a hiba amit ki is javítottak 2 napra és megint vissza állt 4.5-re. Most a legutolsó bejelentésnél azt mondták igen látja hogy hiba van a vonalba és kijavítják, erre 10 perce jött az sms, hogy nincs hiba se a készülékbe se a hálózatban. Kérdem én józan *****i ésszel, ha valami tud 8-at és állandóan vissza áll felére magától ott nincs semmi baj?