John00

Tag
  • Tartalmak

    10
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

John00 a fórumon

  • Rang
    Tudományos tag
    10+
    10+

    Népszerű

    Népszerű vagyok, a fórum indulásától a kérdéseimre, válaszaimra ennyi elismerést kaptam a fórumtagoktól.

  1. Sziasztok ! Telekomnál van már több éve otthoni internet, tv és mobil szolgáltatásaim . Magenta 1 előfizető vagyok. Soha nem volt még számlatartozásom sem a Telekomnál sem a többi cégnél. Mai napon akartam a vezetékes telefonomat Hoppá Plusz csomagra átváltani . A telefonos ügyfélszolgálaton azt mondta az ügyintéző,hogy nem felelek meg az üzleti feltételnek. Az otthoni és mobil előfizetésemen is lejárt a hűségem. Készüléket sem vehetek részletre és új szolgáltatást sem rendelhetek . Az okát nem tudják . Szerintetek miért lehet ez ? Egy kicsit bosszant a dolog... Nem tudom miért csinálja ezt velem a cég...
  2. Szerintem akkor nem kell
  3. Ezt mondtam én is a telefonos ügyintézőnek. Ráadásul régi előfizetőket sem nézik már semmibe.
  4. Megpróbálom. Remélem ott nem kérnek nagy összegű előleget
  5. Akkor vszínű csak engem szívatnak :(( ha online indítom el a megrendelést , mar akkor is jelzi a magas előleget.
  6. Szerintem hiába megyek be T-Pontba ott is kérni fogják. Most beszéltem egy ügyintézővel... szerinte ez azert van,mert még a készüléktörlesztésből nem telt egy egy év csak tíz hónap... Vicc az egész... régen volt úgy,hogy három törlesztésem is volt... Az ügyintéző szerint már csak egy lehet . 3 havonta csak előfizus simet lehet vásárolni... Undorító egy szolgáltató lett!
  7. Sajnos ezektől minden lehetséges...
  8. Sziasztok ! Érdeklődnék,hogy volt-e már valaki hasonló helyzetben ? Nos, 12 éve TELEKOM hűséges előfizető vagyok. Van egy mobil előfizetésem , és van két otthoni szolgáltatásom. A mobil előfizére januárban vásároltam készüléket részletfizetéssel. ( aktuális volt a szerződés hosszabbítás ) A számláimat mindig határidőre rendezem a szolgaltató felé, elmaradásom még nem volt. Kb.1,5 hete telefonon rendelni akartam egy új előfizetést részletfizetéssel. Adategyeztetés után közölte az ügyintéző ,hogy előlegként a készülék teljes árát kéri a rendszer. ( 400.000 Ft ) Az lenne a kérdésem ,hogy lehetséges ez ? Az ügyintéző nem tudta... otthoni és mobilelőfizetésem aranyszintű... Ennyire lesz@r a szolgáltatom ? Ennyire nem érdekük,hogy megtartsák a becsületes fizető ügyfelüket ? Egyébként a másik két szolgáltatónál nincs tartozásom.. Egyszerűen nem értem.. járt valaki hasonló helyzetben ? Köszönöm a válaszokat!
  9. Üdv ! Kb.1,5 hete adtam le meglévő otthoni szolgáltatásaim mellé rendelést. Felhívtam az ügyfélszolgálatot, és az ügyintézővel megrendeltük az eszközt részletfizetetéssel. A telefonos ügyintéző mondta,hogy kb.2-3 nap az elbírálás. 10 eve vagyok Telekom előfizető, soha egy számlatartozásom még nem volt. Ma érdeklődtem,hogy áll már a megrendelés... az ügyintéző elég durván mondta legyek türelemmel ,mert közeleg a karácsony és sok a megrendelés... segíteni nem tud,max a rendelést töröltetni.... Komolyan mondom vicc az egész kezedem úgy érezni,hogy a szolgáltatónak nem fontos a meglévő ügyfél szerintetek mennyit kell várni ? Köszönöm a válaszokat.