John00

Tag
  • Tartalmak

    9
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

John00 a fórumon

  • Rang
    Tudományos tag
    10+
    10+

    Népszerű

    Népszerű vagyok, a fórum indulásától a kérdéseimre, válaszaimra ennyi elismerést kaptam a fórumtagoktól.

  1. Szerintem akkor nem kell
  2. Ezt mondtam én is a telefonos ügyintézőnek. Ráadásul régi előfizetőket sem nézik már semmibe.
  3. Megpróbálom. Remélem ott nem kérnek nagy összegű előleget
  4. Akkor vszínű csak engem szívatnak :(( ha online indítom el a megrendelést , mar akkor is jelzi a magas előleget.
  5. Szerintem hiába megyek be T-Pontba ott is kérni fogják. Most beszéltem egy ügyintézővel... szerinte ez azert van,mert még a készüléktörlesztésből nem telt egy egy év csak tíz hónap... Vicc az egész... régen volt úgy,hogy három törlesztésem is volt... Az ügyintéző szerint már csak egy lehet . 3 havonta csak előfizus simet lehet vásárolni... Undorító egy szolgáltató lett!
  6. Sajnos ezektől minden lehetséges...
  7. Sziasztok ! Érdeklődnék,hogy volt-e már valaki hasonló helyzetben ? Nos, 12 éve TELEKOM hűséges előfizető vagyok. Van egy mobil előfizetésem , és van két otthoni szolgáltatásom. A mobil előfizére januárban vásároltam készüléket részletfizetéssel. ( aktuális volt a szerződés hosszabbítás ) A számláimat mindig határidőre rendezem a szolgaltató felé, elmaradásom még nem volt. Kb.1,5 hete telefonon rendelni akartam egy új előfizetést részletfizetéssel. Adategyeztetés után közölte az ügyintéző ,hogy előlegként a készülék teljes árát kéri a rendszer. ( 400.000 Ft ) Az lenne a kérdésem ,hogy lehetséges ez ? Az ügyintéző nem tudta... otthoni és mobilelőfizetésem aranyszintű... Ennyire lesz@r a szolgáltatom ? Ennyire nem érdekük,hogy megtartsák a becsületes fizető ügyfelüket ? Egyébként a másik két szolgáltatónál nincs tartozásom.. Egyszerűen nem értem.. járt valaki hasonló helyzetben ? Köszönöm a válaszokat!
  8. Üdv ! Kb.1,5 hete adtam le meglévő otthoni szolgáltatásaim mellé rendelést. Felhívtam az ügyfélszolgálatot, és az ügyintézővel megrendeltük az eszközt részletfizetetéssel. A telefonos ügyintéző mondta,hogy kb.2-3 nap az elbírálás. 10 eve vagyok Telekom előfizető, soha egy számlatartozásom még nem volt. Ma érdeklődtem,hogy áll már a megrendelés... az ügyintéző elég durván mondta legyek türelemmel ,mert közeleg a karácsony és sok a megrendelés... segíteni nem tud,max a rendelést töröltetni.... Komolyan mondom vicc az egész kezedem úgy érezni,hogy a szolgáltatónak nem fontos a meglévő ügyfél szerintetek mennyit kell várni ? Köszönöm a válaszokat.