Még nem írtam ide soha így nem tudom, hogy működnek itt a dolgok, de remélem, hogy valaki tud majd segíteni nekem.
Egy olyan problémám lenne, hogy volt 1 Samsung Note 4 telefonom ami sajnos megadta magát, voltak vele problémák ezért bevittem a Telekomhoz, ahonnan egyből elküldtek a Samsung márkaszervizhez. Ott egyből át is vették a készüléket adtak egy csere telefont, azt mondták hogy ha Budapestre kell küldeni a készüléket akkor kb. 3 hét a szerviz. Jön az SMS bementem mondták nem tudták javítani ezért kaptam 1 cserére feljogosító papírt + még annyit, hogy menjek oda ezzel a papírral ahol előtte a telefont vettem. Bementem mutatom a hölgynek a papírt kikereste, hogy amikor vettem a telefont akkor kb 204.000 Ft-t ért a telefonom és néztük, hogy melyiket tudom kihozni. A fő problémám pedig az, hogy a Note 4-t nem is kérhetek mert kifutott, kérdeztem, hogy esetleg Galaxy S6? válasz: S6 szintúgy kifutott . Kérdeztem, hogy melyik az amelyik kb ugyan ilyen tudással rendelkezik erre kaptam a választ, hogy ami bele fér az én 204.00 Ft-s kis összegembe az a Samsung A5 illetve a Huawei P8 lite az elsőre azt mondta a hölgy, hogy 130.000 Ft-o a másodikra pedig, hogy 80.000 Ft-s készülék. Olyan opció nincs is, hogy kiválasztok egy drágább készüléket és kifizetem a különbséget. Sajnos azt nem tudom megmondani hogy milyen listán nézte ezeket az árakat nekem.
Valaki volt már hasonló helyzetben?
Nem nagyon akarom elhinni, hogy valaki kifizet 1 számára megfelelő készülékre több mint 200 ezret és ha valami probléma van vele garanciában nem tudják kicserélni egy ugyan olyanra vagy egy nekem tetszőlegesre és esetleg pluszba fizetek, hanem bele kell törődnöm abba, hogy veszítek több tízezer forintot...
Ja és még fizetem a részleteket kb 6 hónapig. Attól függetlenül, hogy milyen készülékem lesz az eredeti részletet kell fizetnem.
Köszönöm a segítségeteket előre!
Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: Garanciális csere probléma
Kérdés
Garanciális csere probléma
Sziasztok.
Még nem írtam ide soha így nem tudom, hogy működnek itt a dolgok, de remélem, hogy valaki tud majd segíteni nekem.
Egy olyan problémám lenne, hogy volt 1 Samsung Note 4 telefonom ami sajnos megadta magát, voltak vele problémák ezért bevittem a Telekomhoz, ahonnan egyből elküldtek a Samsung márkaszervizhez. Ott egyből át is vették a készüléket adtak egy csere telefont, azt mondták hogy ha Budapestre kell küldeni a készüléket akkor kb. 3 hét a szerviz. Jön az SMS bementem mondták nem tudták javítani ezért kaptam 1 cserére feljogosító papírt + még annyit, hogy menjek oda ezzel a papírral ahol előtte a telefont vettem. Bementem mutatom a hölgynek a papírt kikereste, hogy amikor vettem a telefont akkor kb 204.000 Ft-t ért a telefonom és néztük, hogy melyiket tudom kihozni. A fő problémám pedig az, hogy a Note 4-t nem is kérhetek mert kifutott, kérdeztem, hogy esetleg Galaxy S6? válasz: S6 szintúgy kifutott . Kérdeztem, hogy melyik az amelyik kb ugyan ilyen tudással rendelkezik erre kaptam a választ, hogy ami bele fér az én 204.00 Ft-s kis összegembe az a Samsung A5 illetve a Huawei P8 lite az elsőre azt mondta a hölgy, hogy 130.000 Ft-o a másodikra pedig, hogy 80.000 Ft-s készülék. Olyan opció nincs is, hogy kiválasztok egy drágább készüléket és kifizetem a különbséget. Sajnos azt nem tudom megmondani hogy milyen listán nézte ezeket az árakat nekem.
Valaki volt már hasonló helyzetben?
Nem nagyon akarom elhinni, hogy valaki kifizet 1 számára megfelelő készülékre több mint 200 ezret és ha valami probléma van vele garanciában nem tudják kicserélni egy ugyan olyanra vagy egy nekem tetszőlegesre és esetleg pluszba fizetek, hanem bele kell törődnöm abba, hogy veszítek több tízezer forintot...
Ja és még fizetem a részleteket kb 6 hónapig. Attól függetlenül, hogy milyen készülékem lesz az eredeti részletet kell fizetnem.
Köszönöm a segítségeteket előre!
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
6 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.