Ulysses

Blokkolt IP-cím / ISP Hiba

Kérdés

Üdvözlet! Először is Jó Napot kívánok az olvasóknak. Másodszor, szeretnék feltenni egy kérdést amit remélhetőleg belátható időn belül meg tudunk oldani.

  Probléma a következő:  Lenne egy IP cím (192.99.36.30 Kanada\Motreal) amire az istennek sem képes a routerem csatlakozni(a standard telekomos fehér, lekerekített ZTE routerrről van szó) Már egy napja kínlódok ezzel, próbáltam gyári resetet, tűzfal és egyéb szűrőalkalmatosságokat leállítani, de sehogyan sem képes elérni a címet. Ping parancs mind routerből mind PC ről eredménytelen, (100% os veszteség), a Traceroute pedig 81.183.3.131-ig, tehát a telekom budapesti elosztójáig megy, onnan elvész. A címet tegnap előtt teljesen rendben el tudtam érni probléma nélkül, de mostanra semmilyen kapcsolat nem jön létre.
  Probléma mellé kérdés: Lehetséges-e, hogy a telekom ezt az IP címet blokkolta-e, hiszen megszűnik a csomag az elosztóban, vagy valami más lehet a probléma?

Előre is köszönettel a válasz(ok)ért és az olvasásért!

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: Ulysses

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

3 válasz erre a kérdésre

Firstly, thank you for your reply, I though it's just a personal problem, now I'm a little bit relieved that It's some kind of bigger messup.

Secondly, I can confrim the slowdown too, firstly I though It's just because of the new internet contract I've signed up for is not in effect yet. But yeah it's been about a month, and still not going above the bare minimum is just plain wrong (Not to mention the horrible WLAN capailites of telekom's router) Best of all is that http://sebessegteszt.telekom.hu/ supposedly measure the speed of the internet accredited by telekom still running java 6 whitch came out in 2006 and lost it's support in 2013, so we can't even measure our speed by means accepted by them, or put up a nicely accredited report because of these reasons.

I can only hope they'll do something soon enough...

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

You have right, nonsense, no communiation, nothing just waiting ... and handling angry customers.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Firstly, sorry for using English.

I'm having exactly the same problem - I suspect that T-Com have either had a depeering or someone did something silly with their prefix filters because it looks like all OVH-owned subnets are now unreachable (the IP you pasted is also one belonging to OVH) - I did try to use the Telekom BGP looking glass but it seems that's also broken (reports network not in table for any subnet).

Additionally, internet speed has slowed to a mere 10Mbit so I wonder if they've started deliberately throttling everyone because of reduced external bandwidth. Too bad they can't be bothered to post or communicate that something's wrong. 1/10 customer service.

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: monerd2

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most