Kérdés

Üdv!

Nekem olyan kérdésem lenne, hogy rendeltünk egy telefont jelenlegi előfizetés meghosszabbításával. A számlatulajdonos egyik előfizetése az enyém viszont nem az én nevemen van. Bementem az üzletbe átvenni a telefont, ahol közölték, hogy nem vehetem át én a telefont csakis a számlatulajdonos, mert alá kell írnia a hűségidő hosszabbításról szóló szerződést. Ez mind rendben van viszont, ha a telefon mellett ott "porosodik" a szerződés, amit nem tud aláírni a számlatulajdonos (külföldön él) akkor mégis miért van meghosszabbítva máris a hűségidőm? Mert ez így elég érdekes, hogy telefon nincs, mert a tulajdonos dönti el, hogy akar e szerződést hosszabbítani (mondjuk ő rendelte a telefont, lényegében ez egy igen, de lényegtelen)  viszont a hűség mégis meglett hosszabbítva bármilyen szerződés aláírás nélkül. :) Ha nem tudjuk átvenni a telefont akkor hűség sincs, nem?

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

7 válasz erre a kérdésre

Kedves Kitti!

Online készülékvásárlással egybekötött hűség hosszabbítás esetén a rendszer automatikusan rá teszi a hűségidőt.

A telefont valóban csak a tulajdonos veheti át de erről tájékoztat is a felület.

Annyit tudsz tenni,hogy vagy új előfizetéssel veszed meg saját nevedre és a régi előfizetést megszünteti a tulajdonos - telefonon intézhető - vagy nem veszed át és akkor kb 2 héten belül visszatörlik a megrendelést és vissza áll az eredeti állapotba a szerződés.

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: Roli82

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Szia!

Nem veszted el. Csomagváltásnál a net hűségideje újraindul. Ennyi történik csak.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Az nem igazán probléma, hogy van már futó részleted, engedni szoktak még egyet, ami probléma lehet az a lejárt számla, azt be kellene előtte fizetni és utána feladni a rendelést , max elutasítanak vagy előleget kérnek amit vissza is kapsz jóváírás formájában.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Lehet de csak akkor ha előrehozott készülékváltást csinálsz ami akkor kivitelezhető ha van arany vagy platina kiemeltséged és az előfizetés 90 napon belül lejár,egyéb esetben sajnos nem lehet egy hívószámon kettő törlesztő.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Köszönöm a segítséget!

Az a gond, hogy saját nevemen már van egy előfizetés, de ahoz már van egy készülék aminek még tart a törlesztése. Plusz egy havi számla csúszásban van, pont emiatt nem próbáltam meg arról megvásárolni a készüléket. Nem tudom, hogy így lehetséges e új előfizetés igénylése és a telefon megvásárlása.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Egy előfizetéshez nem lehet kettő telefon törlesztés? 

 

Még egyszer nagyon szépen köszönöm a segítséget! :)

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Üdv! Ha még nem járt le a hűségidőm, de a csomagom egyik összetevőjét L netmániát, XL netmániára váltanám, elveszteném a kedvezményeim? Persze a megnövekedett előfizetés különbséget nem figyelembe véve.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most