Ugrás a tartalomhoz
  • 0

számla jóváírás


Törölt_tag7152

Kérdés

Tisztelt Telekom :-)

A következő kérdésem lenne. 2016. október 25-én banki átutalással befizettem az aktuális csekkemet (telefon havi számla). Magát a sárga csekket belekevertem a többi feladásra váró csekk közé, így postai úton is befizettem 2016. 11.08-án. Miután ezt észrevettem, nem problémáztam vele, arra gondoltam, jóváírják a következő számla készítésekor a túlfizetésemet, ám ez nem történt meg.

Mi ilyenkor a további teendő?

 

Üdvözlettel:

 

Heller Szilvia

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

1 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...