wooper91

Otthoni szolgáltatás számla

Kérdés

Üdvözletem!

Egy itthoni előfizetésről lenne szó. A történet a következő. Tavaly előtti akció keretein belül kötöttünk egy hűségidős szerződést, amiben benne volt a telefon, az internet, és a televízió szolgáltatás is, HBO MaxPak csomaggal, amiről azt a tájékoztatást kaptuk, hogy 3000 egynéhányszáz forintba kerül, de ezt az első 3 hónapban elengedik, utána 3 hónapig féláron kapjuk, és csak ezután teljes áron. Belementünk, mert kaptunk egy tabletet a csomaghoz, így gondoltuk, bár nincs szükség a HBO-ra, de a tablettel valamilyen szinten kompenzálódik. 3 hónap után természetesen elkezdődött. Megkaptuk a számlát, a HBO kedvezményes ára lemaradt, teljes áron kaptuk. Bementünk reklamálni. A hölgy azt mondta, hogy azt tudja tenni, hogy újra indítja, így kapunk még 3 hónap ingyen HBO-t és utána már 3 hónap fél áron lesz. A 3 hónap ingyen meg is volt, természetesen utána nem lett féláras, de mivel előzőleg úgy gondoltuk, hogy korrektül jártak el, így nem mentünk vissza megint. Igen ám, de itt van a csavar. Arról elfelejtett a hölgy tájékoztatni, hogy így a hűségidőnk is meghosszabbodik, de csak a televízió szolgáltatásra. Ezzel még nem is lenne baj, ha esetleg szeretnénk újra hűséget kötni, de nem szeretnénk. Most várjuk az augusztust mint a Megváltót. Mint azt már sejteni lehet, lejárt a hűség a másik 2 szolgáltatásról, jött is a drágább számla, nem sokkal, ~2ezer forinttal. Viszont ma, azt hittem kihullik a hajam. az előzőhöz képest, 6ezer forinttal drágább számlát kaptam kézhez tegnap, "Egyéb szolgáltatás" címszó alatt 6db "Netmánia Speciális kedvezmény korrekció (SZJ 64.20.18)" tétellel, egyenként 500 Ft-ról. Ez ha kiszámoljuk pont 6ezer Ft. A kérdésem erre irányulna, hogy ez mi? A másik kérdésem, mennyi kötbért kellene fizetnem, ha fel szeretném mondani a jelenlegi, augusztusig tartó hűségemet, a harmadik pedig, hogy miért február hatodikán kapom kézhez azt a csekket, aminek a beérkezési határideje február 6.? Előre is köszönöm, ha valaki ezeket meg tudja válaszolni.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

3 válasz erre a kérdésre

Elképzelhető, hogy tévesen kaptál olyan regionális ajánlatot (Speciális kedvezmény) amire valójában nem vagy jogosult, vagy a nem megfelelő besorolásút,de ha megreklamálod valószínűleg jóváírják a következő számlán!

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Üdv!

Erre a reklamációra itt az ügy bonyolultsága miatt teljeskörűen nem tudunk érdemben válaszolni!

Javaslom küldd el e-mailben a reklamációt ezen a feleleten keresztül!

Ha felszeretnéd mondani hűségidőn belül, akkor az eddig kapott kedvezményeket kell visszafizetni egy összegben!

 

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: Roli82
korrekció

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
Ekkor: 2017. 02. 08. at 11:15, Roli82 írta:

Üdv!

Erre a reklamációra itt az ügy bonyolultsága miatt teljeskörűen nem tudunk érdemben válaszolni!

Javaslom küldd el e-mailben a reklamációt ezen a feleleten keresztül!

Ha felszeretnéd mondani hűségidőn belül, akkor az eddig kapott kedvezményeket kell visszafizetni egy összegben!

 

Köszönöm a választ, holnap bebandukolok egy Telekom üzletbe, és majd inkább személyesen érdeklődöm, mert nehezebben tudnak lerázni. Megjegyzem ezekkel az úgynevezett "korrekciókkal" már most olyan, mintha az eddigi kedvezményemet fizetném vissza...

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most