keva

Online befizetés

Kérdés

Üdv! Szeretnék számlát befizetni, de sem az online felületen (azt írja, nincs befizetésre váró számlám), sem az alkalmazáson keresztül (nem jutok el a fizetésig, mert folyamatosan technikai hibát ír ki) nem tudok. Amennyiben nem sikerül ma elindítanom a fizetést, elveszítem az ePack kedvezményt, pedig én be szerettem volna fizetni a számlát. Már két órája ezzel bíbelődöm. Mi a teendő ilyenkor? Így jártam? A segítséget előre is köszönöm! Évi

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: keva

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

1 válasz erre a kérdésre

Üdv!

Átutalással is megoldható, töltsd le a számládat, bal oldalt fent találsz egy bankszámlaszámot ide utalhatod el, és az átutalás közleményébe írd bele a számla számát ezt is megtalálod a számlán a bankszámlaszám alatt a 6. sorban.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most