Ugrás a tartalomhoz
  • 0

Online TV rendelés


Törölt_tag8068

Kérdés

Sziasztok!

Április 15-én rendeltem egy Tv-t online shopban kamatmentes részletre, az otthoni előfizetéseim mellé. A megrendelés véglegesítésekor azt kaptam, hogy keresni fognak három napon belül. A mai napig nem keresett senki a Telekomtól, ami pedig még érdekesebb, hogy a Telekom fiókomban nem látom a megrendelésemet ("Nincs folyamatban levő megrendelésed"), és a rendelés napján semmilyen e-mailes visszaigazolást nem kaptam arról, hogy rendelést adtam volna le az online felületen keresztül. Van okom azt gondolni, hogy a rendelésemet nem fogadta a rendszer?

 

 

 

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: feri666
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

2 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...