Törölt_tag8119 Posztolva ekkor: 2017. április 30. Megosztás Posztolva ekkor: 2017. április 30. Üdv,sziasztok! Olyan kérdésem lenne,hogy már lassan másfél hete rendeltem online telefont,de még hívni se hívtak hogy adategyeztetés,de közbe én találtam egy másik telefont. A rendelést hogyan tudnám törölni/töröltetni? Válaszokat köszönöm! Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
3 Roli82 Posztolva: 2017. április 30. Megosztás Posztolva: 2017. április 30. Szia! Házhozszállítási csoportnál lehet kérni a törlést és továbbítják a megfelelő csoportnak . 06-30-930-30-30 2 gomb majd utána a 0 gomb, megrendelés azonosítójára szükség lesz, illetve kérheted a webshop@telekom.hu email címen is a megrendelés törlését e-mailben mindent megrendelési adatot tünetes fel. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
4 Törölt_tag8119 Posztolva: 2017. április 30. Szerző Megosztás Posztolva: 2017. április 30. Köszönöm a gyors választ! További szép napot! Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Kérdés
Törölt_tag8119
Üdv,sziasztok! Olyan kérdésem lenne,hogy már lassan másfél hete rendeltem online telefont,de még hívni se hívtak hogy adategyeztetés,de közbe én találtam egy másik telefont. A rendelést hogyan tudnám törölni/töröltetni? Válaszokat köszönöm!
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
2 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.