Ugrás a tartalomhoz
  • 0

adategyeztetés "Általános hiba"


Törölt_tag8151

Kérdés

Már kb. a tizedik kísérletnél tartok az online adategyeztető felületen de az SMS kód beírásánál még sosem jutottam tovább. Csak egy nem túl informatív "Általános hiba" felirat fogadott. 

Eléggé biztos vagyok benne, hogy Januárban rendeltem a SIM kártyát. Akkor nekem nem kell adatot egyeztetni - legalábbis idén - vagy csak nagyon ***** a weboldal?

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

2 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 3

Üdv!

Jól gondolod, neked már nem kell egyeztetni majd csak jövöre!

"2017. január 1. előtt vásárolt feltöltőkártyáknál kötelező az adategyeztetés, az ezt követően vásároltaknál a szolgáltató már a szerződés megkötése előtt elvégzi a személyazonosságot igazoló ellenőrzést az előfizető adatai alapján. "

Link

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: Roli82
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...