Ugrás a tartalomhoz
  • 0

feltöltőkártya adategyeztetés


Törölt_tag8189

Kérdés

Sikertelen Dominó adategyeztetés ügyében fordultam, az ügyfélszolgálathoz először telefonon, majd levélben.

(KIEMELNÉM A JELENSÉG NEM AZ ÁLTALÁNOS HIBA miatt fordulhat elő AMIT, A HOZZÁSZÓLÓK TAPASZTALNAK)

"Nem megfelelő telefonszámot adtál meg!

Ellenőrizd, hogy

  • jól írtad-e be a telefonszámot,
  • a Domino előfizetésed számát adtad-e meg (havi díjas előfizetések esetén nincs szükség adategyeztetésre),
  • aktív-e még a számod.

További segítséget bármelyik Telekom üzletünkben vagy a belföldön díjmentesen hívható +36-80-630-045-ös telefonszámon kaphatsz."


Lassan 4. hete próbálom online illetve telefonon keresztül is, egyeztetni az adatokat (fizikai akadálya van a személyes ügyintézésnek) egy telefonszámra (30 444....) ami korábban (2015. 09.hóig) munkatársi telefonszám volt, ezt követően dominóra lett váltva. Online sajnos valami miatt nem fogadja el a telefonszámot a rendszer, azt jelzi, hogy hibás telefonszámot adtam meg (fent az idézett hiba üzi), illetve telefonon a kollégák is ebbe az akadályba ütközve nem tudták megoldani a helyzetemet, azt az ígéretet kaptam, többedik alkalommal is, hogy továbbítják az illetékesek felé és majd a jövőhéten megoldják,
- "csak tessék jövőhéten újra próbálni"  (04.22.)

 

Szeretnék ezen túl lenni, és nem az utolsó pillanatra hagyni a megoldást, ) szeretem az ügyeimet határidőn belül rendezni!) illetve egyszerűen rövid idő alatt lezárni, hogy ne ezzel kelljen a délutánjaim tölteni, valamint a földrajzi helyzetem miatt a súlyos forintokat fizetni a szolgáltatónak (roming), mert nem teszik lehetővé az egyszerű és ingyenes megoldást számomra online!

Több okból is szükségem van a Telefonszámra. Bár úgy gondolom ezt nem kellene  indokolni!!

Kértem ennek megoldását, azonban megoldás hiányában felügyeleti szervhez kell fordulnom, mert nem várhatok megoldást a határidőre. A határidőre amit nem én szabtam. 04.22. óta nem kaptam érdemi választ.
Ezen a csatornán is teszek még egy utolsó próbát.
A telefonszámot természetesen megadom, amennyiben valaki megkereséssel lesz felém, egy héten belül. 

Köszönettel:

R. B. Éva

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

1 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 2

Hello @Evva, megértelek, nekem is tele lenne a hócipőm :( a másik oldalon ez nem hivatalos Té ügyfélszolgálat, ügyfelek vagyunk, mint te (az időpontra hivatkozással és a felügyeleti szervre vonatkozó fenyegetéssel így itt semmit sem érsz, és igazából máshol sem, mert a válaszra talán 30 napjuk van, a rendelet meg csak annyit tartalmaz, hogy a Tének értesítenie kell, neked meg a meghatározott időn belül adategyeztetned, különben a Tének le kell vágnia a számod. de ha jogos lenne, akkor sem lennél kint a vízből azzal, hogy fél év múlva a felügyeleti szerv foglalkozik vele, aztán nem történi semmi, amivel előrébb vagy, főleg mivel addigra megszűnne a számod :() mindenesetre nem lehet egyszerű külföldről, így annyit próbálok segíteni, hogyha elküldöd nekem privátban a számot, akkor megkérdezem a Tés kontaktom, hátha

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...