TFeri

2 hete webshopban rendelt SIM-kártyára várva...

Kérdés

2 hete rendeltem a webáruházban egy darab Domino Fix SIM-kártyát (készülék nélkül). Azóta sem kaptam meg. Kétszer telefonáltam eddig, mindig azt mondták, hogy a "jövő héten" megkapom. Vajon mi lehet ebben ilyen bonyolult? Vagy hiánycikk a SIM-kártya?

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: TFeri

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

2 válasz erre a kérdésre

-tök fura. Én kb. egy hónapja rendeltem online szintén azt a 990-es Domino fix SIM kártyát és a pénteki rendelést kedden hozta a GLS. Szóval részemről full korrekt volt. Nem tudom, hogy egy hónap alatt mi változott, illetve tudom: a névhez kötött regisztráció. Nekem még pont utólag kellett megüzenném, de alig pár nap múlva vezették be. Ez talán bejátszik a rendelések csúszásánál.

Cső és bocsi a hosszú lére sikerült sztori miatt. 

 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Én is 2 hete várom a megrendelésem. Mondjuk nekem készülék is meg dominórol előfizetésre is váltanék. Az bosszant főleg hogy ha tudják hogy sok a megrendelés, akkor miért nem szólnak előre? Már rég meglenne minden. Itt Szegeden nincs az a telefon amit kinéztem de Szombathelyen voltam 5 napot, ahol meg lett volna, simán elmehettem volna érte, de mondom áá minek, úgyis nemsoká megjön... Lemondhattam volna és elmehettem volna személyesen... ¬¬

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most